fotoredigering til Iphone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

signe.

Ja som overskriften lyder.. Har fået mig en Iphone og elsker billedredigering!

Vil gerne have en app som kan gøre billederne f.eks sort hvide og så at en enkelt ting beholder sin originale farve Giver det mening?

Håber at nogen kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

signe.

Nogen der kender en god app til dette formål? Også gerne videoredigering

Anmeld

4. juli 2012

malliebooh

Jeg bruger picture magic, til det der med at man kan gøre noget sort/hvid og andet i farve, der er også mange andre funktioner .. Det er gratis.

Så har jeg så Camera+ som koster 6 kr. Den synes jeg er lidt mere lige til, men den kan ikke det med at noget skal være sort/hvid, andet farve

Anmeld

4. juli 2012

BabyHL

signe. skriver:

Ja som overskriften lyder.. Har fået mig en Iphone og elsker billedredigering!

Vil gerne have en app som kan gøre billederne f.eks sort hvide og så at en enkelt ting beholder sin originale farve Giver det mening?

Håber at nogen kan hjælpe mig

Jeg bruger den der hedder BeFunky til billedredigering . Synes det er rimelig godt  

Anmeld

4. juli 2012

signe.

BabyHL skriver:

Jeg bruger den der hedder BeFunky til billedredigering . Synes det er rimelig godt  

tusind tak

Anmeld

4. juli 2012

signe.

malliebooh skriver:

Jeg bruger picture magic, til det der med at man kan gøre noget sort/hvid og andet i farve, der er også mange andre funktioner .. Det er gratis.

Så har jeg så Camera+ som koster 6 kr. Den synes jeg er lidt mere lige til, men den kan ikke det med at noget skal være sort/hvid, andet farve

mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.