hvor ligger mænd bilnøgler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Kay

jydeinden skriver:

hehe jamen det er bestemt hellerikke utænkeligt at mænd ligger dem der :-D kan være du finder dem i køleskabet næste gang, eller i fryseren :-p 

man ved aldrig... eller i hans morgen mysli

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

jydeinden

Kay skriver:

man ved aldrig... eller i hans morgen mysli

haha ja det kunne da være kønt,så får han en portion med overraskelse idagen efter :-D men så længe den ikke havner i affaldsposen eller blespanden så tror jeg somendjeg ville være glad 

Anmeld

4. juli 2012

Kay

jydeinden skriver:

haha ja det kunne da være kønt,så får han en portion med overraskelse idagen efter :-D men så længe den ikke havner i affaldsposen eller blespanden så tror jeg somendjeg ville være glad 

lige netop... vat ude og kigge i skraldespanden på badeværelset da der tit haver ting der der ikke skal smides ud

Anmeld

4. juli 2012

BellaCiinea

Kay skriver:

ja alle stæder denne gang  i hætten på hans arbejds trøje i hans taske... som han har med på arbejde  han ringede lige efter jeg lavede tåden... mede pænt røde øre...

Øv bøv

Anmeld

4. juli 2012

Kay

IsabellaCiinea skriver:

Øv bøv

ja... men så kan jeg bruge tiden på at nyde solen... er ik så hormonel i dag så blev ik vildt vred... har fået en tid næste uge

Anmeld

4. juli 2012

BellaCiinea

Kay skriver:

ja... men så kan jeg bruge tiden på at nyde solen... er ik så hormonel i dag så blev ik vildt vred... har fået en tid næste uge

Hehe det var da altid noget og super fint at du ku få en tid igen rimelig hurtigt =)

Anmeld

4. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

Kay skriver:

ja... han sagde lidt trøstende at jeg jo kunne prøve at få en tid i næste uge hvor han har ferie og kan komme med

Han prøver trods alt at række hånden ud - bede om tilgivelse, så tag ham med og som 'straf' må det koste en middag...

Anmeld

4. juli 2012

Kay

IsabellaCiinea skriver:

Hehe det var da altid noget og super fint at du ku få en tid igen rimelig hurtigt =)

jeps det var rigtig dejligt

Anmeld

4. juli 2012

Kay

Mor til Frederic og Freya skriver:

Han prøver trods alt at række hånden ud - bede om tilgivelse, så tag ham med og som 'straf' må det koste en middag...

jeps middag eller frokost må den stå på efter sådan en brøler

Anmeld

4. juli 2012

Laulund87

Kay skriver:

han fandt dem... i hætten på hans arbejds trøje i hans taske

så jeg har måtte aflyse tiden i dag..

Så typisk! Det gør min mand med postkasse- eler husnøglen

Hvor surt du måtte aflyse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.