Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jydeinden skriver: hehe jamen det er bestemt hellerikke utænkeligt at mænd ligger dem der :-D kan være du finder dem i køleskabet næste gang, eller i fryseren :-p
hehe jamen det er bestemt hellerikke utænkeligt at mænd ligger dem der :-D kan være du finder dem i køleskabet næste gang, eller i fryseren :-p
man ved aldrig... eller i hans morgen mysli
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: man ved aldrig... eller i hans morgen mysli
haha ja det kunne da være kønt,så får han en portion med overraskelse idagen efter :-D men så længe den ikke havner i affaldsposen eller blespanden så tror jeg somendjeg ville være glad
jydeinden skriver: haha ja det kunne da være kønt,så får han en portion med overraskelse idagen efter :-D men så længe den ikke havner i affaldsposen eller blespanden så tror jeg somendjeg ville være glad
lige netop... vat ude og kigge i skraldespanden på badeværelset da der tit haver ting der der ikke skal smides ud
Kay skriver: ja alle stæder denne gang i hætten på hans arbejds trøje i hans taske... som han har med på arbejde han ringede lige efter jeg lavede tåden... mede pænt røde øre...
ja alle stæder denne gang i hætten på hans arbejds trøje i hans taske... som han har med på arbejde han ringede lige efter jeg lavede tåden... mede pænt røde øre...
Øv bøv
IsabellaCiinea skriver: Øv bøv
ja... men så kan jeg bruge tiden på at nyde solen... er ik så hormonel i dag så blev ik vildt vred... har fået en tid næste uge
Kay skriver: ja... men så kan jeg bruge tiden på at nyde solen... er ik så hormonel i dag så blev ik vildt vred... har fået en tid næste uge
Hehe det var da altid noget og super fint at du ku få en tid igen rimelig hurtigt =)
Kay skriver: ja... han sagde lidt trøstende at jeg jo kunne prøve at få en tid i næste uge hvor han har ferie og kan komme med
ja... han sagde lidt trøstende at jeg jo kunne prøve at få en tid i næste uge hvor han har ferie og kan komme med
Han prøver trods alt at række hånden ud - bede om tilgivelse, så tag ham med og som 'straf' må det koste en middag...
IsabellaCiinea skriver: Hehe det var da altid noget og super fint at du ku få en tid igen rimelig hurtigt =)
jeps det var rigtig dejligt
Mor til Frederic og Freya skriver: Han prøver trods alt at række hånden ud - bede om tilgivelse, så tag ham med og som 'straf' må det koste en middag...
jeps middag eller frokost må den stå på efter sådan en brøler
Kay skriver: han fandt dem... i hætten på hans arbejds trøje i hans taske så jeg har måtte aflyse tiden i dag..
han fandt dem... i hætten på hans arbejds trøje i hans taske
så jeg har måtte aflyse tiden i dag..
Så typisk! Det gør min mand med postkasse- eler husnøglen
Hvor surt du måtte aflyse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128