Når slimproppen går sent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

AnnaK89

Min slimprop gik her for en time siden mest jeg vaskede mig i badet. På kluden var der en klump hvid/gulligt sejt slim, lyder det rigtigt?

Nu er jeg 5 dage over tid, kan jeg så godt tro på at det alligevel kan være et tegn, selvom slimproppen ikke nødvendigvis betyder fødsel? Tænker bare når jeg allerede er 5 dage over tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

VIPpigen

Må være dig svar skyldig... Min gik 3 timer før jeg fødte.

Håber der er noget på vej

Anmeld

4. juli 2012

fairlady

ja det tror jeg det er mange gange. Slimproppen kom her et par dage før jeg gik i fødsel.

Så pøj pøj og husk at slappe af under veerne, det gør fødslen nemmere

Anmeld

4. juli 2012

merle2010

mi slimprop gik 2 dage før jeg fødte...

fødte selv 41+0 anden gang...

hep hep hep.....

ved hvordan du har det jeg fødte for 10 dage siden, så kan udemærket huske følelsen...

Anmeld

4. juli 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Min slimprop gik her for en time siden mest jeg vaskede mig i badet. På kluden var der en klump hvid/gulligt sejt slim, lyder det rigtigt?

Nu er jeg 5 dage over tid, kan jeg så godt tro på at det alligevel kan være et tegn, selvom slimproppen ikke nødvendigvis betyder fødsel? Tænker bare når jeg allerede er 5 dage over tid?

Juhuuu - jeg tror bestemt det er et tegn når du er gået over tid

Ih, hvor spændende

herfra

Anmeld

4. juli 2012

Kay

hos min mor gik den dagen før hun fødte... min gik mandag i sidste uge... men jeg skulle helst heller ik føde lige nu

Anmeld

4. juli 2012

_-Kathrine-_

Min gik 4 dage før jeg fødte, så det er da helt sikkert et tegn, for det er noget med at livmoderhalsen udvider sig lidt når slimproppen bliver løsnet!

Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.