øv øv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Anonym trådstarter

har nogle ret voldsomme plukveer idag, de startede igår da jeg gik i seng og har været der løbende siden, skal ind og tjekkes her kl 13 så håber de kan finde ud af hvorfor jeg har dem..

god dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mor til matilde og gustav

hvor langt er du henne? 

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til lille Matilde skriver:

hvor langt er du henne? 

23 plus 2 idag, de vil tjekke og se om det kan skyldes min blærebetændelse, så håber det er derfor

Anmeld

4. juli 2012

Anonym skriver:

23 plus 2 idag, de vil tjekke og se om det kan skyldes min blærebetændelse, så håber det er derfor

ja lad os håbe det, jeg døjer os med plukveer uge 21 men det er fordi min krop desværre alt for hurtigt bliver overbelastet og fordi jeg har problemer med bækken osv tror jegheld og lykke ved lægen håber alt er godt

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

ja lad os håbe det, jeg døjer os med plukveer uge 21 men det er fordi min krop desværre alt for hurtigt bliver overbelastet og fordi jeg har problemer med bækken osv tror jegheld og lykke ved lægen håber alt er godt

de er bestemt ikke rare og have i hvertfald

tusind tak skal du have

Anmeld

4. juli 2012

Anonym skriver:

de er bestemt ikke rare og have i hvertfald

tusind tak skal du have

nej det er træls;-) men det er måske også gode tegn på at ens krop forbereder sig til at skulle føde et lille barnlav lige en update når du har været ved længe det kunne jo være du evt havde nogle gode fif at give videre

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

nej det er træls;-) men det er måske også gode tegn på at ens krop forbereder sig til at skulle føde et lille barnlav lige en update når du har været ved længe det kunne jo være du evt havde nogle gode fif at give videre

det har du ret ida jeg var gravid med min søn døjede jeg bare slet ikke som denne her gang, så puhamen ja ingen graviditeter er ens jo

ska nok lige gi en update

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

heldigvis var det pga min bærebetændelse, vi så ham igår, og han var aktik og havde det fint, også mente de min krop havde brug for lidt ro, så fik en sygemeldt 2 uger først også skulle vi se om det ku hjælpe lidt, lovede lige og gi en update jo!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.