Ynglings side (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Chili

Hej piger!  

Jeg håber alt går godt med jeres graviditeter  

Jeg ville lige høre jer, om jeres babyer har en ynglings side at ligge i?

For jeg synes næsten kun jeg mærker min bebs i højre side  Også hvis jeg ligger mig på højre side for at sove, får jeg ikke fred .. Men venstre side er der ingen ting  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

piadas

Hmmm, det har jeg faktisk ikke tænkt på...jeg synes bare, han mosler rundt derinde!

Ind imellem sparker han forneden - ned mod livmoderhalsen - andre gange får jeg spark foroven, men efterhånden synes jeg, det er mere glidende bevægelser, fordi pladsen nok er ved at være trang derinde!

Jeg tjekkede lige graviditetskalenderen - han vejer 1 kg. nu og er ca. 35 cm. lang! Det går SÅ stærkt, det er slet ikke til at følge med!

Men jeg tror da forresten godt, der kan være noget med, at de har en yndlingsside!

Anmeld

4. juli 2012

Chili

piadas skriver:

Hmmm, det har jeg faktisk ikke tænkt på...jeg synes bare, han mosler rundt derinde!

Ind imellem sparker han forneden - ned mod livmoderhalsen - andre gange får jeg spark foroven, men efterhånden synes jeg, det er mere glidende bevægelser, fordi pladsen nok er ved at være trang derinde!

Jeg tjekkede lige graviditetskalenderen - han vejer 1 kg. nu og er ca. 35 cm. lang! Det går SÅ stærkt, det er slet ikke til at følge med!

Men jeg tror da forresten godt, der kan være noget med, at de har en yndlingsside!

Hvor dejligt han bare er over det hele !  

Jeg mærker aldrig min lille mand i venstre side  

Jeg er "kun" 24+4 så min er lige lidt mindre end din, men jeg skal nok komme efter dig  Lige om snart  

Anmeld

4. juli 2012

piadas

Chili skriver:

Hvor dejligt han bare er over det hele !  

Jeg mærker aldrig min lille mand i venstre side  

Jeg er "kun" 24+4 så min er lige lidt mindre end din, men jeg skal nok komme efter dig  Lige om snart  

Ja, det er det - men også træls, når han sparker nedad! Men det er fedt, når man ligger på ryggen, og han rigtig mosler rundt, så maven bevæger sig, som om der er en alien derinde!

Jeg er 27+1, så ja - du er lidt bagud! Men du kan sagtens nå at overhale mig, for jeg plejer at gå 14 dage over tid!

Anmeld

4. juli 2012

Chili

piadas skriver:

Ja, det er det - men også træls, når han sparker nedad! Men det er fedt, når man ligger på ryggen, og han rigtig mosler rundt, så maven bevæger sig, som om der er en alien derinde!

Jeg er 27+1, så ja - du er lidt bagud! Men du kan sagtens nå at overhale mig, for jeg plejer at gå 14 dage over tid!

Ja, det skøøøønt at ligge på ryggen !  

Ja, så må jeg sørger for at føde minumum en uge før tid!  

Hvordan har du det egentlig med at gå over tid?  Jeg tænker bare, det kan umuligt være sjovt længere, når man runder de 40+  

Anmeld

5. juli 2012

piadas

Chili skriver:

Ja, det skøøøønt at ligge på ryggen !  

Ja, så må jeg sørger for at føde minumum en uge før tid!  

Hvordan har du det egentlig med at gå over tid?  Jeg tænker bare, det kan umuligt være sjovt længere, når man runder de 40+  

Hehe, ja gør du bare det - der er vist ingen fare for, at jeg føder før tid!

De tre store er født 19, 15 og 14 dage over tid! Men altså - jeg går da trods alt mindre og mindre over tid!

Jeg har vænnet mig til det og lige nu er min "mentale" termin d. 14. oktober i stedet for d. 2. oktober, men lur mig, om der ikke kommer alle mulige utålmodige indlæg fra mig, når vi når til starten af oktober!

Anmeld

5. juli 2012

Chili

piadas skriver:

De tre store er født 19, 15 og 14 dage over tid! Men altså - jeg går da trods alt mindre og mindre over tid!

Jeg har vænnet mig til det og lige nu er min "mentale" termin d. 14. oktober i stedet for d. 2. oktober, men lur mig, om der ikke kommer alle mulige utålmodige indlæg fra mig, når vi når til starten af oktober!

Det skal der også være plads til

Du bliver nok ikke den eneste der går over

Og jeg troede der var en tids begrænsning hvor længe man må gå over ? Men 19 dage!

Anmeld

5. juli 2012

Chili

piadas skriver:

Og jeg troede der var en tids begrænsning hvor længe man må gå over ? Men 19 dage!

Anmeld

5. juli 2012

piadas

Chili skriver:

De 19 dage er 11 år siden, så det er nok derfor. Så længe får man jo heldigvis ikke lov til at gå over længere.

Jeg tror ikke, der findes nogle fødesteder her i DK, hvor man sætter i gang senere end 42+0 længere.

I Viborg sætter man i gang 41+3 eller senest 41+5 nu, så det kan være jeg får lov at prøve at opleve at føde i uge 41+ et eller andet!

Anmeld

5. juli 2012

Chili

piadas skriver:

De 19 dage er 11 år siden, så det er nok derfor. Så længe får man jo heldigvis ikke lov til at gå over længere.

Jeg tror ikke, der findes nogle fødesteder her i DK, hvor man sætter i gang senere end 42+0 længere.

I Viborg sætter man i gang 41+3 eller senest 41+5 nu, så det kan være jeg får lov at prøve at opleve at føde i uge 41+ et eller andet!

Eller måske oplever du at føde før tid
Engang skal vel være den første

Medmindre du skal have flere børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.