Gave til dp-mor. Er totalt lost.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Leneur

Silje har sidste dag på fredag, så vil selvfølgelig gerne give vores søde kære dagplejemor en fin gave.
Det eneste jeg ved er at datteren min skal male et billede til hende, da det er noget de har gjort meget og Silje har nydt det og været glad og stolt hver gang hun har givet mig sit seneste maleri men ellers er jeg på bar bund. Så forslag tages imod med kyshånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Brams

Leneur skriver:

Silje har sidste dag på fredag, så vil selvfølgelig gerne give vores søde kære dagplejemor en fin gave.
Det eneste jeg ved er at datteren min skal male et billede til hende, da det er noget de har gjort meget og Silje har nydt det og været glad og stolt hver gang hun har givet mig sit seneste maleri men ellers er jeg på bar bund. Så forslag tages imod med kyshånd.

Vi gav vores dp et sæt trip trap nisser hvor den ene hed Lærke (ligesom vores datter), hun samler på dem, så det var oplagt. Og så en stor buket blomster

Anmeld

4. juli 2012

Leneur

Brams skriver:

Vi gav vores dp et sæt trip trap nisser hvor den ene hed Lærke (ligesom vores datter), hun samler på dem, så det var oplagt. Og så en stor buket blomster

Blomster selvfølgelig. Trip trap nisser er ikke lige hende men tak for forslaget.

Anmeld

4. juli 2012

aarhusmor

Et kort med et billede af en datter og et lille digt

Anmeld

4. juli 2012

aarhusmor

kaffekop med foto

Anmeld

4. juli 2012

Bom

Hvad med en kurv med alt mulig lækker som de kan nyde her til sommer?? Vin, kiks, ost osv..
Det gav vi til vores dp mor da hun havde fødselsdag og det blev hun rigtig glad for..

Anmeld

4. juli 2012

Leneur

aarhusmor skriver:

kaffekop med foto

Rigtig gode forslag du kommer med og tak.

Anmeld

4. juli 2012

Leneur

Bom skriver:

Hvad med en kurv med alt mulig lækker som de kan nyde her til sommer?? Vin, kiks, ost osv..
Det gav vi til vores dp mor da hun havde fødselsdag og det blev hun rigtig glad for..

Det fik hun bare til jul men ellers også et godt forslag.

Anmeld

4. juli 2012

Kay

en af de gaver jeg husker bedst af havde fået af en af børnene på arbejdet er en mussemåtte med et billed hun havde malet og et lille billed af hende selv nede i hjørnet

Anmeld

4. juli 2012

Mussen2

Et armbånd med charms
En opstammet plante
Etfrugttræ til haven
En granitting til haven/trappen

Jeg gav også et hjemmelavet kort med billede af datteren og ethjemmelavet digt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.