mest uheldige biograf tur ever!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

LSM

Har bare lige brug for at dele vores uheldige oplevelse
Kæresten og jeg var i biffen igår, da filmen slutter 23.30 kommer vi ned til bilen, som ikke gider starte
Da kæresten inden vi tog i biffen havde tabt bilnøglen og tændt lyset i loftet for at finde den, men glemt at slukke det igen. Der var så nogle søde mennesker der forsøgte at hjælpe os med at få bilen igang både med skub og startkabler, men intet hjalp bilen var helt død. De spørger så hvor vi bor, og hvor heldig kan man være de bor i samme by som os, så vi fik et lift hjem.
Men men men da vi kommer hjem, opdager vi at nøglen til huset fandme ligger i vores bil, som står inde i en p-kælder her er klokken 00.30. Så der stod vi hjemme men kunne ikke komme ind, så der måtte ringes rundt trods det sene tidspunkt, heldigvis var min svigerinde stadig vågen, kom så og hentede os, kørte os ind for at hente nøglen til huset og så hjem igen. Så vi var først hjemme i seng 01.30, puha det var da lige til at få vejr af :p men vi kom heldigvis hjem i seng, og kæresten er nu inde for at få bilen ud af p-huset og videre til en mekaniker, hvor uheldig har man lov at være!? 00.30,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

LSM

Undskylder det blev lidt rodet, skriver fra mobilen, det er ikke altid lige,let

Anmeld

4. juli 2012

Frk.S

Ej, hvor surt.

Godt i fandt ud af det alligevel, så i ikke skulle sove ude.

Anmeld

4. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Øv hvor træls, jeg håber i det mindste at filmen var god

Anmeld

4. juli 2012

LSM

Frk.S skriver:

Ej, hvor surt.

Godt i fandt ud af det alligevel, så i ikke skulle sove ude.

Ja var ved at gå ud af mit gode skind og hunden var jo helt vild derinde da hun kunne høre os og troede vi kom hjem, men der måtte lige gå lidt over en time før vi kom stakkels hende også. Er sikker på fødslen var gået igang hvis jeg havde været bare lidt lænegre henne er 36+5 idag

Anmeld

4. juli 2012

Troldemommi

kender godt problemet, den lampe burde slukke selv efter 5 min :-)

men godt i kom hjem

Monica

Anmeld

4. juli 2012

LSM

merethe skriver:

Øv hvor træls, jeg håber i det mindste at filmen var god

Det var den heldigvis, hvis ikke den havde været det var det helt galt :p

Anmeld

4. juli 2012

LSM

Monica P skriver:

kender godt problemet, den lampe burde slukke selv efter 5 min :-)

men godt i kom hjem

Monica

Ja helt ærligt, simpelthen for dårligt den ikke gør det

Anmeld

4. juli 2012

Kay

ej hvor øv... men var det i det mindste en god film??

Anmeld

4. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LSM skriver:

Har bare lige brug for at dele vores uheldige oplevelse
Kæresten og jeg var i biffen igår, da filmen slutter 23.30 kommer vi ned til bilen, som ikke gider starte
Da kæresten inden vi tog i biffen havde tabt bilnøglen og tændt lyset i loftet for at finde den, men glemt at slukke det igen. Der var så nogle søde mennesker der forsøgte at hjælpe os med at få bilen igang både med skub og startkabler, men intet hjalp bilen var helt død. De spørger så hvor vi bor, og hvor heldig kan man være de bor i samme by som os, så vi fik et lift hjem.
Men men men da vi kommer hjem, opdager vi at nøglen til huset fandme ligger i vores bil, som står inde i en p-kælder her er klokken 00.30. Så der stod vi hjemme men kunne ikke komme ind, så der måtte ringes rundt trods det sene tidspunkt, heldigvis var min svigerinde stadig vågen, kom så og hentede os, kørte os ind for at hente nøglen til huset og så hjem igen. Så vi var først hjemme i seng 01.30, puha det var da lige til at få vejr af :p men vi kom heldigvis hjem i seng, og kæresten er nu inde for at få bilen ud af p-huset og videre til en mekaniker, hvor uheldig har man lov at være!? 00.30,

Endnu værre end at komme ud til en p-bøde efter en tur i biffen - surt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.