Anonym skriver:
Skriver som anonym da ingen rigtig ved at jeg er gravid endnu. Jeg er 4+5 idag . Har taget flere G tests og os en hos lægen og alle med 2 streger på, og tog os en idag . Men jeg er bekrymret over at ingen af testene er knald positive. Er bange for at det så ender med en biokemisk abort
. Er der andre der har oplevet det med g testene ? Jeg har hellere ingen symptomer endnu er det normalt? Jo tiser lidt mere end normalt men ellers ikk
Der er self. ingen der kan sige om det ender i en bio eller ej, men hvis det gør, så behøver det i alt fald ikke være pga de symptomer du nævner.
Det er fuldstændig normalt at testene kun er svagt positive og nogle gange kan de være så svagt positive at man knap kan ane stregen. Det er også fuldstændig normalt at du ikke har nogle symptomer rigtig. Måske kommer de senere, men der er faktisk også nogen som slet ikke rigtig får de vilde symptomer.
Ro, for du kan i alt fald ikke ændre noget ved at stresse over det og i alle tilfælde er det bedste man kan gøre at nyde den tid man får sammen med sine børn, hvor lang eller kort den end bliver. Jeg har selv haft en bio og en SA og jeg tænker sådan lidt at når jeg bliver gravid igen vil jeg tænke på det som at jeg har fået lov at have et barn lige nu og her og så bare nyde det og håbe på det bedste. Du skal tro på at det går godt.
Tillykke, du skal være mor

Anmeld