(marts) Dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Har I fundet ud af om jeres prinser/prinsesser skal døbes, og hvordan at det skal være?

Vi har bestilt den kirke som min mand er blevet konfirmeret i den 15/8. Vi ville rigtig gerne have bestilt den kirke vi er gift i og som vores søn er døbt i, men den er lukket pga renovation fra maj til december, så det er vi rigtige kede af.

Vi skal holde festen hjemme i vores have med helstegt-pattegris og alt dertil hører. Vi har ikke helt besluttet os for, hvor meget vi invitere - men det bliver mellem 40 og 60.

Lina skal døbes i dåbskjole - som er syet af min brudekjole og som vores søn også er døbt i.

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Diana...

Ja Lucas skal døbes d. 23 maj på sjælland (det lidt nemmer og slæbe 3 personer end 35 personer til Jylland) Han skal døbes i den kirke min søster er døbt i vi begge er konfimeret i og af den samme præst så det jo bare skønt Bagefter skal vi i et forsamlingshus der ligger 5 min fra kirken hvor vi skal have smørbrød ostebord og kage ikke der ville da vi ikke har for mange penge pt. og kl 15 i forsamlingshuset kommer borgmesteren så og vier mig og min dejlige kæreste

Knus Diana

Anmeld

5. maj 2009

Mca<3

Alexander skal døbes den 2 aug . Det blev lidt sent syntes jeg men det er fordi det skal være en speciel præst det skal døbe ham .. Vi har simpelthen den bedste præst i danmark , Han konfirmerede min datter og alle de unge elsker ham simpelthen . Han gør så meget for de unge her i Hillerød .. Han tog så senere en masse snakke med min datter efter voldtægtssagen og med begge unger da deres far døde .. Ham er vi glade for .. Derefter skal vi ned på en resturant på frb. slot i Hillerød med hele vores familie ,,, Alexander skal nok døbes i jakkesæt det ved vi ikke helt endnu ...

Anmeld

7. maj 2009

D.B.L

Cornelia skal døbes den 1 august. Hun skal døbes i samme kirke som ella blev døbt i og jesper og jeg blev viet i og af samme præst. Vi har planer om at leje os ind på en cafe til noget brunch og derefter tage til amager strand til noget kaffe, kage og boldspil. Dem som bliver hængende til aftensmadstid spiser vi af med pizza og hjemmelavet salat eller noget i den stil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.