update: Hurtig hjælp,.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

onlyme

Hej tøser,.

Jeg skrev igår om det var mit fostervand der var begyndt at sive, og det var det

Jeg kom på fg til strimmel omkring kl 20,00, meningen var så jeg skulle have stikpille da vi har en arvelig sygdom i familien så de mente det var det der skulle til ved mig, da jeg stadig havde 2-3 cm livmoderhals,.!
Men de lavede det om i sidste øjeblik så jeg blev sendt hjem igen 23,30 og skal så ind og have en stilpille her kl 08.00 ;D
Så vores bette pige skulle gerne komme enden kl 18,00 idag,.!
Har haft en del veer i går enden jeg faldt i søvn, men lykkedes mig da at falde i søvn,. Nu er jeg oppe igen,. Mit vand siver ikke ret meget mere, og veere'ne er ikke så slemme,.
Så send gerne en masse ve støv til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha spændene!  

For at alt kommer til at gå efter planen! Vh stine

Anmeld

4. juli 2012

Koen.

Juhuuu har ventet spændt, for var bare så sikker på det var vandet pga måden du beskrev det på

Så er du jo lige straks for til 2, det er så fantastisk

Held og lykke med det hele

Ps fint navn hun skal have, har os selv en Lærke

Anmeld

4. juli 2012

onlyme

tanja. skriver:

Juhuuu har ventet spændt, for var bare så sikker på det var vandet pga måden du beskrev det på

Så er du jo lige straks for til 2, det er så fantastisk

Held og lykke med det hele

Ps fint navn hun skal have, har os selv en Lærke

Ja det er så spændende,.
Men puh, kan rigtig mærke hvor nervøs jeg er denne gang, er meget slemmer end første gang,.!
Men min første gang gik også bare bum bum så var han ude 6 timer efter jeg begyndte at åbne mig,.!
Så er en del anderledes denne gang,.!
Ja nu har jeg snart 2 skønne børn,. <3 (helt urealistisk)

Og tusind tak skal du have,. Lærke er et super flot navn  selvfølgelig, derfor vi har valgt det ;-)

Anmeld

4. juli 2012

Koen.

onlyme skriver:

Ja det er så spændende,.
Men puh, kan rigtig mærke hvor nervøs jeg er denne gang, er meget slemmer end første gang,.!
Men min første gang gik også bare bum bum så var han ude 6 timer efter jeg begyndte at åbne mig,.!
Så er en del anderledes denne gang,.!
Ja nu har jeg snart 2 skønne børn,. <3 (helt urealistisk)

Og tusind tak skal du have,. Lærke er et super flot navn  selvfølgelig, derfor vi har valgt det ;-)

Havde det på præcis samme måde, måske fordi man ved hvad man går ind til

Hold da op ja det var hurtigt jeg har kun haft lange fødsler, første gang 54 timer fra første ve og anden gang gik vandet 23.30 søndag og han er ude 2.54 tirsdag, havde dog kun veer ca 11 timer

De første uger er helt uvirkelige med 2 børn synes jeg, men nu er han 7 uger og har vist indset de begge er mine nu haha

Anmeld

4. juli 2012

onlyme

tanja. skriver:

Havde det på præcis samme måde, måske fordi man ved hvad man går ind til

Hold da op ja det var hurtigt jeg har kun haft lange fødsler, første gang 54 timer fra første ve og anden gang gik vandet 23.30 søndag og han er ude 2.54 tirsdag, havde dog kun veer ca 11 timer

De første uger er helt uvirkelige med 2 børn synes jeg, men nu er han 7 uger og har vist indset de begge er mine nu haha

Puh ja det var nogle lange fødsler,.
Jeg frygter også at skulle have presseveer i flere timer,. sidst gik der 10 min fra første presseve til han var ude,. Kun 5 min efter jeg fik lov at presse,.
Så krydser da finger for det kommer til at være noget af det samme,.
Ja bliver underligt med 2 små men det skal jeg nok bare lige vende mig til ;-)

Anmeld

4. juli 2012

Janni.

Rigtig god fødsel til dig. Ser frem til update.

Anmeld

4. juli 2012

onlyme

Janni. skriver:

Rigtig god fødsel til dig. Ser frem til update.

1000 tak skal du have

Anmeld

4. juli 2012

Koen.

onlyme skriver:

KKr

Puh ja det var nogle lange fødsler,.
Jeg frygter også at skulle have presseveer i flere timer,. sidst gik der 10 min fra første presseve til han var ude,. Kun 5 min efter jeg fik lov at presse,.
Så krydser da finger for det kommer til at være noget af det samme,.
Ja bliver underligt med 2 små men det skal jeg nok bare lige vende mig til ;-)

Krydser fingre for en god fødsel ja det er jo bare til man finder en rytme.. vi fik af vide at det ville blive SÅ hårdt med 2 små, men det synes vi vitterlig ikke det er, man planlægger jo bare dagen lidt anderledes

Anmeld

4. juli 2012

La´chrissen

onlyme skriver:

.Hej tøser,.

Jeg skrev igår om det var mit fostervand der var begyndt at sive, og det var det

Jeg kom på fg til strimmel omkring kl 20,00, meningen var så jeg skulle have stikpille da vi har en arvelig sygdom i familien så de mente det var det der skulle til ved mig, da jeg stadig havde 2-3 cm livmoderhals,.!
Men de lavede det om i sidste øjeblik så jeg blev sendt hjem igen 23,30 og skal så ind og have en stilpille her kl 08.00 ;D
Så vores bette pige skulle gerne komme enden kl 18,00 idag,.!
Har haft en del veer i går enden jeg faldt i søvn, men lykkedes mig da at falde i søvn,. Nu er jeg oppe igen,. Mit vand siver ikke ret meget mere, og veere'ne er ikke så slemme,.
Så send gerne en masse ve støv til mig

det går stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.