Svært ved at sove...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Sunsmile

Jeg ligger i min seng og kan ikke sove, har lyttet til afslappende musik uden held. Det var der også sådan igår nat bare værre i nåt, det er somom min krop og mine øjne ikke er trætte.

Der er godt nok tænker som flyver gennem mit hoved, men sys ikke det plejer holde vågen så længe.

Jeg sov kun ca 6-6,5 time sidste nat. Og slappede af en time i eftermiddags. Sys jeg er træt og uoplagt om dagen.

Er der nogle som har gode råd til dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Fine_007

Your not alone!

Jeg har det på samme måde...

jeg har sovet rigtig dårligt den sidste uges tid - har meget svært ved at falde i søvn og vågner let. Det kan være super frusetrende, og jeg har desværre ikke noget rigitigt godt råd. For mig har det hjulpet lidt at være ekstra aktiv i løbet af dagen, hvilket jeg godt ved ikke er det letteteste, når man i forvejen er træt og uoplagt.. men det har alligevel  hjulpet lidt på søvnen med en ekstra lang løbe eller gåtur  

Anmeld

4. juli 2012

Sunsmile

Det er rart at vide at jeg ikke er alene. Tak for dit råd, jeg har taget det til mig

Idag regner jeg med at sove godt. Har haft en lang arbejdsdag, cyklet lidt på min kondicykel, ordnet i haven, ryddet op og støvsuget grundigt i soveværelset og skiftet sengetøj.

Og nyt fodbad og et dejligt varmt bad nu her inden jeg smutter i seng og slutter af med en halv kop dejlig varm kakao, som jeg har læst aku værengodt at falde i søvn på

Anmeld

5. juli 2012

Fine_007

Puha, det lyder også som et virkeligt godt udgangspunkt for en god nattesøvn! 

Jeg har "desværre" sommerferie fra både job og studie, så jeg har svært ved at blive virkelig træt i løbet af dagen! Nu vil jeg i stedet tage på Roskilde festival og håbe på, at go musik og lange gåture kan trætte mig 

for kommende nætter fuld af søvn!! 

Anmeld

5. juli 2012

Sunsmile

Det er da også dejligt med ferie. Ja mon ikke du får brændt lidt energi af når du til Roskilde festival.
Jeg har sovet godt, men det blev bare kun til ca 6 timer, da min kæreste skubbede lidt imorges.
Men jeg føler mig meget mere frisk idag

Anmeld

5. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Øv, hvor træls! Jeg har desværre ikke nogen gode råd. Jeg sover godt om natten - jeg har også et job, hvor jeg ikke sidder ned mere end 10 min samlet

I morgen går jeg på ferie - jeg holder 3 ugers ferie og 2 ugers afspadsering, så 5 uger i alt Det bliver godt!!

Kh Carina

/ Taco78 

Anmeld

5. juli 2012

Sunsmile

Uha 5 uger fri lyder skønt
Godt at høre at du sover godt, jeg håber da også det bare er en periode, for det har da kun stået på de sidste 3 nætter. Men det er også nok

Anmeld

7. august 2012

Line_Olesen

Jeg har også problemer med at sove om natten, og vågner minimum 2 gang før jeg tredje gang skal op.. Og det er uanset hvor aktiv en dag jeg har haft og uanset hvor træt jeg næsten er.

Mine øjne falder nemt i men kan ikke sove.

Jeg har prøvet mig lidt frem og indtil videre hjælper det lidt med noget varm kakao dog ikke for tæt på sengetid, da jeg så skal op på toilet en ekstra gang. Men også at sove med en af de der masker og øjnene og så lige høre to "godnat" sange inden jeg går i seng

Håber det måske også kunne hjælpe lidt for andre end mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.