Huskøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi er kun 2, mig og kæresten.. 

Vi er os bange for at vores indkomst er for lav.. Og da vi ikke har en særlig stor opsparing :/

Når alt er betalt har vi 8.200 til os selv.. Måske lidt mer, men så er vi på den sikre side  

Men vi alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi har sparekassen kronjylland.. 

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

Har i ca. 39.000 om måneden eller har i imellem 17.000-22.000 om måneden? Skal lige være sikker på at jeg ikke misforstår

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste har ca. 17.000 før skat om måneden. Jeg har 22.000 før skat ��

Anmeld

4. juli 2012

Sophie90

morethanperfect skriver:

Hvilken bank har du ??? 

Vi skulle ha 15.000 til rådighed 

Hold da k*ft det var mange penge! Vi har danske bank.. men det kommer jo nok også an på tidspunktet man spørger

Anmeld

4. juli 2012

Sophie90

Anonym skriver:

Tak for dit svar  

Det er nemlig også hvad jeg har hørt, så det håber vi på  

vi har forelsket os i det dejligste lille hus 

Jaa sådan er det Også vil man næsten gøre alt.. hehe.. Vi forelskede os også, og vi kunne ikke låne penge NOGLE steder. Vi havde først fået grønt lys af en kreditforening og vi var flyttet ind, pludselig trak de det tilbage og vi anede ikke om vi ejede huset eller ej  Det var for 3 år siden, vi endte med sælger pantebreve, men heldigvis havde de samme primisser som et alm. banklån bare med meget højere rente.. Vi har så fundet en anden kreditforenining nu og har ikke længere pantebreve i huset.. I den handel hjalp vores ejendomsmægler helt enormt

Anmeld

4. juli 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Min kæreste har ca. 17.000 før skat om måneden. Jeg har 22.000 før skat ��

Jeg gætter på at i tjener i underkanten.

Jeg tror ikke det er nok når beløbne er FØR skat.

Vi skulle ha 13500 efter ALT betalt hos DanskeBank bare for de ville kigge på at lægge l´vores lån om.

Tiderne er rigtig dårlige lige pt, og det er virkelig svært at låne penge

Men  for jer, bare pas på ikke at komme til at sidde for stramt

Anmeld

4. juli 2012

morethanperfect

Animalia skriver:

Hold da k*ft det var mange penge! Vi har danske bank.. men det kommer jo nok også an på tidspunktet man spørger

Det har vi også

Tror vi har en virkelig dårlig afdeling .. Hader vores bank :/

Anmeld

4. juli 2012

WHT

Min kæreste og jeg er ved at købe hus, da vi havde gennemgået vores budget med banken og givet dem salgsopstillingen på det ønskede hus (vi kunne låne en del mere ved at det var et konkret hus og ikke "bare" et lånebevis vi ønskede)...
Men da vi har et barn på vej, skal vi have 10.500kr til rådighed når bolig, vand, varme, telefon, benzin, forsikringer og alle de andre faste udgifter er betalt...

10.500 synes jeg er vildt mange penge (vores bank vil endda gerne have at vi har omkring 12.000 til rådighed, da de altid regner med 2 børn)...

Min kæreste tjener omkring 16.000 og jeg har 13.000 UDBETALT, men det er meget forskelligt fra bank til bank.
Vi har desuden et lån på lidt over 100.000 (billån) og kommer fra ejerlejligheden med et minus som også skal dækkes...

Men vi har fået lov at låne 1.345.000 som vores drømmehus koster, dog er der nu andre problemer, som måske kan sætte en stopper for det hele, men vi krydser fingre.

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.