Ansemusen skriver:
Tusind tak, det var rigtig brugbart 
Det ser ud til, at man kun har 1-2 mødedage i starten. Men jeg savner desværre stadig mere generel information omkring resten af årene på batcheloruddannelsen for at jeg tør søge. Det er jo rigtig ærgerligt at gå i gang og måtte droppe ud pga. pendling, hvis jeg ellers er blevet virkelig glad for studiet!
Ved du om der er mange, der pendler fra København til SDU og om det er muligt at lave studiegrupper derefter, så man ikke skal tage til Odense hver gang, man skal mødes med sin studiegruppe, eller eventuelt er nødsaget til altid at arbejde alene?
Nu kan man jo sige - at det er for sent at søge, hvis ikke du har søgt. Da der var sidste ansøgningsfrist i dag kl. 12.00.
- Men udover det, vil jeg sige at jeg kender en del der går på SDU, som går med folk der pendler fra KBH. Og de har kun fortalt gode ting om det. Og ja - du er nødsaget til at pendle frem og tilbage for at arbejde i din studiegruppe, ihvertfald hvis ikke du vil studere 'alene', hvilket jeg ved vil være MEGET hårdt på et studie som psykologi.
Du må søge igen til næste år hvis du føler for det
Anmeld