Nogle som læser psykologi på SDU??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.068 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Ansemusen

Ja som overskriften lyder, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme i kontakt med en eller flere, som læser/ har læst psykologi på Odense Universitet, da jeg godt kunne tænke mig at vide om pendling eventuelt er en mulighed for mig. Noget jeg overvejer hvis antal mødedage er begrænset

Deres studievejledning har sommerferielukket, så dem kan jeg ikke ringe til, men kun maile til. Men tør ikke satse min videregående uddannelse på, at de når at svare mig i tide - derfor dette indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Ansemusen

Undskyld jeg lige skriver igen, men jeg har lidt travlt med at få information om uddannelsen, så jeg kan nå at beslutte, om jeg skal søge den!

Så tænker at min tråd måske ryger længere op og dermed bliver set af flere, hvis jeg selv skriver i den

Anmeld

5. juli 2012

Ansemusen

Anyone?

Jeg skal beslutte mig i morgen (dvs. i dag) inden kl. 12.

Anmeld

5. juli 2012

jv30

Hej

Læser godt nok ikke psykologi, men jura.

Har fundet studieguiden for sidste år til dig her :

http://static.sdu.dk/mediafiles///Files/Information_til/Studerende_ved_SDU/Din_uddannelse/Psykologi/Studieguides/Studieguide%20til%20modul%20B1_E11_06_%2009_2011.pdf

Kan jo desværre ikke garantere, at timerne kommer til at ligge sådan her i år - men så har du et fingerpeg om, hvordan det var sidste år.

Deres læseplaner (altså skemaer) er ikke lagt på hjemmesiden endnu desværre

Håber du kan bruge det til noget - og ellers så søg da bare ind. Hvis timerne så ligger helt skævt, kan du jo altid melde fra igen..

Anmeld

5. juli 2012

Ansemusen

jv30 skriver:

Hej

Læser godt nok ikke psykologi, men jura.

Har fundet studieguiden for sidste år til dig her :

http://static.sdu.dk/mediafiles///Files/Information_til/Studerende_ved_SDU/Din_uddannelse/Psykologi/Studieguides/Studieguide%20til%20modul%20B1_E11_06_%2009_2011.pdf

Kan jo desværre ikke garantere, at timerne kommer til at ligge sådan her i år - men så har du et fingerpeg om, hvordan det var sidste år.

Deres læseplaner (altså skemaer) er ikke lagt på hjemmesiden endnu desværre

Håber du kan bruge det til noget - og ellers så søg da bare ind. Hvis timerne så ligger helt skævt, kan du jo altid melde fra igen..

Tusind tak, det var rigtig brugbart

Det ser ud til, at man kun har 1-2 mødedage i starten. Men jeg savner desværre stadig mere generel information omkring resten af årene på batcheloruddannelsen for at jeg tør søge. Det er jo rigtig ærgerligt at gå i gang og måtte droppe ud pga. pendling, hvis jeg ellers er blevet virkelig glad for studiet!

Ved du om der er mange, der pendler fra København til SDU og om det er muligt at lave studiegrupper derefter, så man ikke skal tage til Odense hver gang, man skal mødes med sin studiegruppe, eller eventuelt er nødsaget til altid at arbejde alene?

Anmeld

5. juli 2012

Ansemusen

Nå, muligheden for at tilføje uddannelsesønsker er lukket. Der står ellers at det er til og MED d. 5. juli. Så det er lidt dårligt beskrevet må man sige.

Men så er beslutningen på den anden side ligesom taget for mig, og så er det sådan det er. Krydser fingre for at jeg kommer ind på KU!!!

Anmeld

5. juli 2012

LilleChelle

Ansemusen skriver:

Tusind tak, det var rigtig brugbart

Det ser ud til, at man kun har 1-2 mødedage i starten. Men jeg savner desværre stadig mere generel information omkring resten af årene på batcheloruddannelsen for at jeg tør søge. Det er jo rigtig ærgerligt at gå i gang og måtte droppe ud pga. pendling, hvis jeg ellers er blevet virkelig glad for studiet!

Ved du om der er mange, der pendler fra København til SDU og om det er muligt at lave studiegrupper derefter, så man ikke skal tage til Odense hver gang, man skal mødes med sin studiegruppe, eller eventuelt er nødsaget til altid at arbejde alene?

Nu kan man jo sige - at det er for sent at søge, hvis ikke du har søgt. Da der var sidste ansøgningsfrist i dag kl. 12.00. 

- Men udover det, vil jeg sige at jeg kender en del der går på SDU, som går med folk der pendler fra KBH. Og de har kun fortalt gode ting om det. Og ja - du er nødsaget til at pendle frem og tilbage for at arbejde i din studiegruppe, ihvertfald hvis ikke du vil studere 'alene', hvilket jeg ved vil være MEGET hårdt på et studie som psykologi. 

Du må søge igen til næste år hvis du føler for det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.