min tandlæge !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

var til tandlæge i dag.. og hun gik igang med at rense alle mine tænder.. og skrappede dem for bakterier... men istedet for at tørre skidtet af i papiret, tørre hun det af på min hage, mens hun skrapper mere væk fra tænderne, og tørre det af på mig!

er det okey fra hendes side??? jeg blev ret ked, og følte mig støt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

come2

Anonym skriver:

var til tandlæge i dag.. og hun gik igang med at rense alle mine tænder.. og skrappede dem for bakterier... men istedet for at tørre skidtet af i papiret, tørre hun det af på min hage, mens hun skrapper mere væk fra tænderne, og tørre det af på mig!

min plejer at tørre det af i noget vat på hendes bord.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

min plejer at tørre det af i noget vat på hendes bord.

ja underligt nok ja! men hun tørrede det af på mig, og derefter pjernede det!

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja underligt nok ja! men hun tørrede det af på mig, og derefter pjernede det!

fjernede*

Anmeld

3. juli 2012

Sophie90

Ej hvor ulækkert! Altså selvfølgelig dit eget snask eller hvad man skal sige, men det er da stadig virkelig strengt af hende på en eller anden måde.. Har jeg godt nok aldrig været ude for.. Jeg synes at du skal sige det til hende hvis hun gør det igen..

Anmeld

3. juli 2012

BellaT

Aadd, hvor respektløst! Synes ikke det er ok.

Anmeld

3. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ej, det virker altså ret ulækkert!  Min tandlæge tørrer det af på et papir, der ligger ved siden

Anmeld

3. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ej, det virker altså ret ulækkert!  Min tandlæge tørrer det af på et papir, der ligger ved siden

Anmeld

4. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Adder det lyder godt nok ulækkert!! Tror jeg var blevet pænt sur. De plejer da at tøre det af i noget papir de har lagt klar ved siden af! Vh stine

Anmeld

4. juli 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Pænt klamt jeg tror jeg ville finde en anden til næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.