3 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

An&Jo

Jeg har idag været røgfri i 3 hele uger.. Det er jo fantastisk..

Jeg mangler det ikke som sådan mere, jeg kan godt få en trang når jeg kan lugte andre ryger i nærheden af mig, men jeg er standhaftig, og jeg har ikke røget en smøg i 3 uger nu..

Det fejrede vi så idag, med at få lavet fællesøkonomi herhjemme, så vi er fælles om det hele..

Plus vi fik snakket med banken om det med bilen, og vi får svar her sidst på ugen om vi kan tage ud og sige endeligt ja til den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

tarkoflen

Du er så god!

Og dejligt at det bare går godt derhjemme fællesøkonomi er da et kæmpe skridt, så langt er vi ikke nået endnu

Jeg synes du let og elegant hoppede over det spørgsmål jeg stillede i din tråd om hinbærbrus

Anmeld

3. juli 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Du er så god!

Og dejligt at det bare går godt derhjemme fællesøkonomi er da et kæmpe skridt, så langt er vi ikke nået endnu

Jeg synes du let og elegant hoppede over det spørgsmål jeg stillede i din tråd om hinbærbrus

uhh det spørgsmål har jeg ikke set, men den debat oprettede jeg jo helt tilbage i januar..

Kan lige finde tråden og se hvad du skriver..

Det er et vildt stort skridt, men vi blev enig om at det var det nemmeste når nu vi vil til at have bil sammen..

Anmeld

3. juli 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

uhh det spørgsmål har jeg ikke set, men den debat oprettede jeg jo helt tilbage i januar..

Kan lige finde tråden og se hvad du skriver..

Det er et vildt stort skridt, men vi blev enig om at det var det nemmeste når nu vi vil til at have bil sammen..

Nå så er det derfor, det havde jeg ikke set! Troede den var ny og at du var gravid, sorry

Anmeld

3. juli 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Nå så er det derfor, det havde jeg ikke set! Troede den var ny og at du var gravid, sorry

kan slet ikke finde debatten nu, kan du linke til den eventuelt?? Vil da lige se hvad du har skrevet..

Nej jeg er desværre ikke gravid..

Anmeld

3. juli 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Jeg fandt den..

Men nej du er ikke gået glip af noget..

Anmeld

3. juli 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg fandt den..

Men nej du er ikke gået glip af noget..

Beklager at jeg ikke havde fattet at den var gammel!

Tænkte at det måske var "præmien" for at holde op med at ryge og det så bare var gået stærkt!

Anmeld

3. juli 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Beklager at jeg ikke havde fattet at den var gammel!

Tænkte at det måske var "præmien" for at holde op med at ryge og det så bare var gået stærkt!

Nej desværre, og du skal bestemt ikke beklage..

Sådan kan det gå, det er heller ikke altid jeg lige får kigget datoerne inden jeg svarer..

Anmeld

3. juli 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Nej desværre, og du skal bestemt ikke beklage..

Sådan kan det gå, det er heller ikke altid jeg lige får kigget datoerne inden jeg svarer..

Godt du ikke tager det ide op

Jeg sad forleden og læste en debat indtil jeg fandt ud af at den var fra 2010, og en eller anden havde svaret på den... Nok ikke så relevant længere

Anmeld

3. juli 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Godt du ikke tager det ide op

Jeg sad forleden og læste en debat indtil jeg fandt ud af at den var fra 2010, og en eller anden havde svaret på den... Nok ikke så relevant længere

lige præcis, man kan nogengange godt falde ind i en debat, og så opdage at den er viiildt gammel, men lige er blevet fundet frem af en der synes den var interessant..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.