Vildt er prisen er det samme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

bobbles

ja sad og regnede ud hvad det kostede med selskabslokale, pynt, mad, drikkevarer, serveringspersonale mm. og sad og regnede på hvad det ca ville koste at spise på restaurant i stedet og det var stort set samme pris, faktisk et par hundrede kr mindre

skal så lige have fri bar oven i men det betaler jeg gerne, så nu går snakken om at vi holder festen på en restaurant i stedet så er vi også fri for at skulle tage opvasken og oprydningen  

Ville ikke lige noget bestemt med dette indlæg, bare lidt glæde.

( guuud hvor går tiden dog langsomt, når man har fundet en dato men at der stadig er 14 måneder til hmm &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

B&J

så vil jeg da også helt klart vælge en resturent for der skal man da ikke ryde op og vaske op og nogle 100kr mere jamen hvad så det vil jeg også gerne give bare man kan slippe for alt det andet

tror gerne tiden går langsomt det er også en stor dag

glæder mig til det en dag bliver min tur men  mon ikke

Anmeld

4. juli 2012

Jibbe

Ja der er ihvertfald ikke den store forskel på prisen hvis man bare vælger en restaurant i et rimeligt prisleje. Og aaaaalt besværet slipper man for! Opdækning, pyntning, rengøring osv...
Så kan man nyde sit bryllup i ro og mag uden stress!

Anmeld

4. juli 2012

tarkoflen

Det er så godt at undersøge priserne mine forældre holdte min konfirmation hjemme og min lillebrors ude (der er godt 6 år imellem os) og til trods for inflation og dyrere priser på alt, var min lillebrors konfirmation billigere! Det synes jeg er helt sindsygt! Man slipper for alt besværet og så er det billigere skønt!

Anmeld

4. juli 2012

bobbles

B&J skriver:

så vil jeg da også helt klart vælge en resturent for der skal man da ikke ryde op og vaske op og nogle 100kr mere jamen hvad så det vil jeg også gerne give bare man kan slippe for alt det andet

tror gerne tiden går langsomt det er også en stor dag

glæder mig til det en dag bliver min tur men  mon ikke

ja der er ikke noget værre end at de flest lejelokaler skal være rengjort og man skal aflevere nøglen kl 9 eller 10.. altså om søndagen vil man måske gerne sove længe med sin mand og bare nyde hinanden, vi skal ihvertfald sove på hotel

Anmeld

4. juli 2012

bobbles

Jibbe skriver:

Ja der er ihvertfald ikke den store forskel på prisen hvis man bare vælger en restaurant i et rimeligt prisleje. Og aaaaalt besværet slipper man for! Opdækning, pyntning, rengøring osv...
Så kan man nyde sit bryllup i ro og mag uden stress!

ja helt rigtigt så er det kun tøj, frisør, brudekørsel, fotograf og sådan man skal planlægge

Anmeld

4. juli 2012

bobbles

tarkoflen skriver:

Det er så godt at undersøge priserne mine forældre holdte min konfirmation hjemme og min lillebrors ude (der er godt 6 år imellem os) og til trods for inflation og dyrere priser på alt, var min lillebrors konfirmation billigere! Det synes jeg er helt sindsygt! Man slipper for alt besværet og så er det billigere skønt!

ja det er så skønt at det er billigere og så skal man bare dukke op så sørger restauranten for resten

Anmeld

4. juli 2012

B&J

Frøken Christiansen skriver:

ja der er ikke noget værre end at de flest lejelokaler skal være rengjort og man skal aflevere nøglen kl 9 eller 10.. altså om søndagen vil man måske gerne sove længe med sin mand og bare nyde hinanden, vi skal ihvertfald sove på hotel

jaaa det er totalt hygge og slap af sååå dejligt

Anmeld

4. juli 2012

bobbles

B&J skriver:

jaaa det er totalt hygge og slap af sååå dejligt

ja så længe man har et budget der kan holde til det så er det bare at betale sig fra det og nyde det

Anmeld

4. juli 2012

Brams

Frøken Christiansen skriver:

ja sad og regnede ud hvad det kostede med selskabslokale, pynt, mad, drikkevarer, serveringspersonale mm. og sad og regnede på hvad det ca ville koste at spise på restaurant i stedet og det var stort set samme pris, faktisk et par hundrede kr mindre

skal så lige have fri bar oven i men det betaler jeg gerne, så nu går snakken om at vi holder festen på en restaurant i stedet så er vi også fri for at skulle tage opvasken og oprydningen  

Ville ikke lige noget bestemt med dette indlæg, bare lidt glæde.

( guuud hvor går tiden dog langsomt, når man har fundet en dato men at der stadig er 14 måneder til hmm &nbsp

Ville klar vælge restauranten og slippe for alt det praktiske og bare nyde dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.