Hvordan var optakten til din fødsel?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

samantha1986

Mor til Liva skriver:

Men hvad med optakten til vandet går? Mærker du noget anderledes op til?

Jeg følte mig skidt tilpas og havde ondt ved maven. Og sÅ gjorde mit ledbånd vildt ondt. Jeg troede faktisk først jeg skulle på wc. Og da sad der ude så mærker jeg det som om en ballon sprang i maveN og det gjorde vildt ondt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Mor til L&S

samantha1986 skriver:

Jeg følte mig skidt tilpas og havde ondt ved maven. Og sÅ gjorde mit ledbånd vildt ondt. Jeg troede faktisk først jeg skulle på wc. Og da sad der ude så mærker jeg det som om en ballon sprang i maveN og det gjorde vildt ondt. 

Var det så vandet der gik, eller?!

Anmeld

3. juli 2012

samantha1986

Mor til Liva skriver:

Var det så vandet der gik, eller?!

Da det føltes som om en ballon sprang så begyndte jeg at bløde lidt. Pg så gik der omkring en time før vandet kom. 

Men jeg ved fra min søster at hun vågnede ved samme følelse og da hun rejste sig så gik vandet. 

Anmeld

4. juli 2012

Mor til L&S

samantha1986 skriver:

Da det føltes som om en ballon sprang så begyndte jeg at bløde lidt. Pg så gik der omkring en time før vandet kom. 

Men jeg ved fra min søster at hun vågnede ved samme følelse og da hun rejste sig så gik vandet. 

Ok - tak

Mit vand blev taget første gang, så har ikk prøvet at vandet går af sig selv... Spændende !!

Anmeld

4. juli 2012

samantha1986

Mor til Liva skriver:

Ok - tak

Mit vand blev taget første gang, så har ikk prøvet at vandet går af sig selv... Spændende !!

Ja så er det hele jo nyt. Dog er det ikke ved alle vandet går. Min mor oplevede at det startede med veer ved alle tre af hendes børn. Men du er ikke i tvivl når det er. Held og lykke

Anmeld

4. juli 2012

Mor til L&S

samantha1986 skriver:

Ja så er det hele jo nyt. Dog er det ikke ved alle vandet går. Min mor oplevede at det startede med veer ved alle tre af hendes børn. Men du er ikke i tvivl når det er. Held og lykke

Tak skal du ha

Nej, det kan sagtens være at det hele bare starter med veer - derfor det er lidt sjovt at høre om optakten til begge

Anmeld

4. juli 2012

Mor til L&S

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.