Har født min smukke datter Isabella (26.06 12) Lille fb+bil.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.990 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

BabyMama2

Jeg fødte en dejlig lille prinsesse tirsdsag D. 26.06 2012 kl. 12.10 Jeg havde veer i 7 timer og hun blev født på 5 min. Jeg fik 2 pinex óm morgenen fordi jeg havde så ondt, men det hjalp ikke. Så kom jeg ind og blev tjekket ved 7-tiden og der var jeg 3 cm åben og havde fået de mest smertefulde veer. Jeg fik noget saltvand 3 steder i maven med en sprøjte, men det hjalp ikke. Jeg sagde ja til lavement og det var rigtig dejligt for min krop  Så fik jeg en iltmaske som ikke hjalp og til sidst fik jeg epidural og det var det bedste, fortryder ikke noget med den, for jeg kunne endelig trække vejret igen, se og snakke med de andre. Men så stoppede veerne, så jeg fik vedrop for at sætte fødslen igang, jeg stod oppe og fødte min dejlige datter det var så fantastisk, og jeg fik en 1 grads bristing så blev syet 3 steder.. Jeg var så klar på at føde igen lige efter og er det stadigvæk 

PS: Jeg var  i tvivl da presseveerne kom, jeg anede ikke noget om at jeg havde dem, selvom at jeg altid har fået at vide at man er ikke i tvivl når de er der 

Hun vejede 2660 gram og er 47 cm lang og bare så smuk  :love:

Mig og min kæreste er så lykkelige og stolte af at være forældre!

Vores lille prinsesse er allerede 1 uge gammel idag (03.06)   Det går bare så hurtigt, så jeg sørger for at nyde al den tid vi har med hende imens hun stadig er en lille baby<3 & til sidst billeder af min smukke datter Isabella

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Janni.

Åhhhhhh

Anmeld

3. juli 2012

Aprilmor11

VanessaAndersen skriver:

Jeg fødte en dejlig lille prinsesse tirsdsag D. 26.06 2012 kl. 12.10 Jeg havde veer i 7 timer og hun blev født på 5 min. Jeg fik 2 pinex óm morgenen fordi jeg havde så ondt, men det hjalp ikke. Så kom jeg ind og blev tjekket ved 7-tiden og der var jeg 3 cm åben og havde fået de mest smertefulde veer. Jeg fik noget saltvand 3 steder i maven med en sprøjte, men det hjalp ikke. Jeg sagde ja til lavement og det var rigtig dejligt for min krop  Så fik jeg en iltmaske som ikke hjalp og til sidst fik jeg epidural og det var det bedste, fortryder ikke noget med den, for jeg kunne endelig trække vejret igen, se og snakke med de andre. Men så stoppede veerne, så jeg fik vedrop for at sætte fødslen igang, jeg stod oppe og fødte min dejlige datter det var så fantastisk, og jeg fik en 1 grads bristing så blev syet 3 steder.. Jeg var så klar på at føde igen lige efter og er det stadigvæk 

PS: Jeg var  i tvivl da presseveerne kom, jeg anede ikke noget om at jeg havde dem, selvom at jeg altid har fået at vide at man er ikke i tvivl når de er der 

Vores lille prinsesse er allerede 1 uge gammel idag (03.06)   Det går bare så hurtigt, så jeg sørger for at nyde al den tid vi har med hende imens hun stadig er en lille baby<3 & til sidst billeder af min smukke datter Isabella

Stort tillykke med din lille prinsesse. Hvor er hun bare lækker

Anmeld

3. juli 2012

isabellasmor

VanessaAndersen skriver:

hvor ser hun dejlig ud 

tillykke med det lille vidunder

Anmeld

3. juli 2012

BabyMama2

Aprilmor11 skriver:

Stort tillykke med din lille prinsesse. Hvor er hun bare lækker

Mange tak Ja det er hun bestemt

Anmeld

3. juli 2012

BabyMama2

Janni. skriver:

Åhhhhhh

Ja man kan ikke sige andet

Anmeld

3. juli 2012

Muhmi

Ååårh hvor er hun skøn

Og du har været dygtig 

Anmeld

3. juli 2012

BabyMama2

isabellasmor skriver:

hvor ser hun dejlig ud 

tillykke med det lille vidunder

Taak Er hun også

Anmeld

3. juli 2012

BabyMama2

Muhmi skriver:

Ååårh hvor er hun skøn

Og du har været dygtig 

Jaa & tak Hehe synes jeg også

Anmeld

3. juli 2012

B&J

jamen der er jo ingen ord for hvor lille og dejlig hun er hold da op hun er vidunderlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.