Jeg fødte en dejlig lille prinsesse tirsdsag D. 26.06 2012 kl. 12.10
Jeg havde veer i 7 timer og hun blev født på 5 min. Jeg fik 2 pinex óm morgenen fordi jeg havde så ondt, men det hjalp ikke. Så kom jeg ind og blev tjekket ved 7-tiden og der var jeg 3 cm åben og havde fået de mest smertefulde veer. Jeg fik noget saltvand 3 steder i maven med en sprøjte, men det hjalp ikke. Jeg sagde ja til lavement og det var rigtig dejligt for min krop
Så fik jeg en iltmaske som ikke hjalp og til sidst fik jeg epidural og det var det bedste, fortryder ikke noget med den, for jeg kunne endelig trække vejret igen, se og snakke med de andre. Men så stoppede veerne, så jeg fik vedrop for at sætte fødslen igang, jeg stod oppe og fødte min dejlige datter det var så fantastisk, og jeg fik en 1 grads bristing så blev syet 3 steder.. Jeg var så klar på at føde igen lige efter og er det stadigvæk 
PS: Jeg var i tvivl da presseveerne kom, jeg anede ikke noget om at jeg havde dem, selvom at jeg altid har fået at vide at man er ikke i tvivl når de er der 
Hun vejede 2660 gram og er 47 cm lang og bare så smuk 
Mig og min kæreste er så lykkelige og stolte af at være forældre!
Vores lille prinsesse er allerede 1 uge gammel idag (03.06)
Det går bare så hurtigt, så jeg sørger for at nyde al den tid vi har med hende imens hun stadig er en lille baby<3 & til sidst billeder af min smukke datter Isabella

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld