Syg af rygestop ?? KAN man virkelig det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja kan man det?!

For 4 mdr. siden stoppede jeg med at ryge , og blev voldsom syg af det.. Men tænkte det bare var virus der va i luften...

Men jeg begyndte at ryge igen for snart 2 mdr. siden, og havde faktisk stoppet igen i Søndags, men der blev jeg også rigtig syg med opkast osv...

Så nu tænker jeg mit, ER det rygestoppet der kan gøre det ?????!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

nielsen80

Da jeg stoppede med at ryge for mange år siden,blev jeg faktisk også ret syg. Snakkede engang ved en anden lejlighed med en lægen om det, som sagde det var noget med, at mens koppen stabilisere sig selv, kan man være mere modtagelig for virus og bakterier. Alt fra dit iltindtag til blodtryk er jo påvirket af det stads. Desuden renser kroppen ud, hvilket i sig selv kan mærkes som sygdom.

Held og lykke med rygestoppet! Håber det lykkes for dig.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Da jeg stoppede med at ryge for mange år siden,blev jeg faktisk også ret syg. Snakkede engang ved en anden lejlighed med en lægen om det, som sagde det var noget med, at mens koppen stabilisere sig selv, kan man være mere modtagelig for virus og bakterier. Alt fra dit iltindtag til blodtryk er jo påvirket af det stads. Desuden renser kroppen ud, hvilket i sig selv kan mærkes som sygdom.

Held og lykke med rygestoppet! Håber det lykkes for dig.

Arrrh ja okay .. På den måde .. Tak for svar ..

Håber jeg også! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.