Hjæælp.. fotofremkaldelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

TrineMine86

hej alle sammen

Er simpelthen ved at have SÅ DÅRLIG samvittighed  Min dejlige dreng er nu snart 9 måneder og er IKKE kommet igang med at lave hans barnets bog endnu fordi..

jeg ANER ikke hvor jeg skal få fremkaldt billeder på nettet? synes det er en jungle at finde ud af hihi..

så hvor får i fremkaldt billeder henne? det må gerne være lidt billigt da jeg har over 700 billeder som skal fremkaldes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

MorDk

Jeg bestiller dem over nettet gennem Føtex fotoservice... dete r jeg fuldt tilfreds med ...

Anmeld

3. juli 2012

TrineMine86

MorDk skriver:

Jeg bestiller dem over nettet gennem Føtex fotoservice... dete r jeg fuldt tilfreds med ...

okai, er det nemt? og kan du huske hvad du giver pr styk ca?

Anmeld

3. juli 2012

Annana89

Jeg bruger altid pixum.dk 

Sys de er billige det er nemt at uoloade og der er god og hurtig service

Anmeld

3. juli 2012

TrineMine86

Annana89 skriver:

Jeg bruger altid pixum.dk 

Sys de er billige det er nemt at uoloade og der er god og hurtig service

okai, den side havde jeg fundet frem til, men var i tvivl hvordan kvaliteten var, men dejligt at høre at du er tilfreds med dem, det skal lige tjekkes ud igen 

Anmeld

3. juli 2012

Mussen2

Jeg lavede et lignende indlæg for et par uger siden. Drr anbefalede de Pixum som jeg også endte med at bestille hos. Jeg er fuldt tilfreds.

Anmeld

4. juli 2012

Silas&Mille

Jeg bruger Snapfish hvis det er noget jeg ikke selv kan printe ud. Har en foto printer som jeg er fuldt ud tilfreds med

Du skal ikke være ked af du ikke er komet i gang med barnets bog. Silas er 18 måneder gammel og jeg er LANGT FRA færdig med hans

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.