penge på dig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

mortilnoahogmelina

Hej piger ..

Er det bare mig som er unormalt eller , hvorfor er det så svært at bruge penge på en selv efter man først har fået børn ? Jeg køber så sjældent nyt tøj sko make-up osv til mig selv , men når jeg Så virkelig mangler det og køber lidt , så får jeg Så dårlig samvittighed og tænker de penge kunne Jeg havde brugt til opsparing børnene eller gave til kæresten eller what ever ..

Er jeg den eneste som har det sådan eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Den lykkelige

Nej overhovedet ikke.. har det på præcis samme måde..

Anmeld

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

Den lykkelige skriver:

Nej overhovedet ikke.. har det på præcis samme måde..

DEjligt at vide man ikke er ene om det , Men hvor er det dumt at føle sådan . Jeg køber virkelig kun når jeg mangler noget . MEn den dårlige samvittighed kommer alligevel ..

Anmeld

3. juli 2012

morethanperfect

Mortil2tiloktober skriver:

Hej piger ..

Er det bare mig som er unormalt eller , hvorfor er det så svært at bruge penge på en selv efter man først har fået børn ? Jeg køber så sjældent nyt tøj sko make-up osv til mig selv , men når jeg Så virkelig mangler det og køber lidt , så får jeg Så dårlig samvittighed og tænker de penge kunne Jeg havde brugt til opsparing børnene eller gave til kæresten eller what ever ..

Også her ..

Det irriterer mig helt vildt , for har faktisk INTET til mig selv ..
Den anden dag manglede jeg virkelig en mascara , og fandt en til en 50'er (som i øvrigt er mega god!)
og jeg fik det sygt dårligt over at ha brugt så mange penge på mig selv

Jeg hader det ! HADER det !
Min sæster siger altid: Du køber altid kun til Oscar , hvorfor aldrig til dig selv.. ?!

Daniel sender mig ud for at købe tøj til mig selv , men kommer måske hjem med en top eller lign..  

Anmeld

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Også her ..

Det irriterer mig helt vildt , for har faktisk INTET til mig selv ..
Den anden dag manglede jeg virkelig en mascara , og fandt en til en 50'er (som i øvrigt er mega god!)
og jeg fik det sygt dårligt over at ha brugt så mange penge på mig selv

Jeg hader det ! HADER det !
Min sæster siger altid: Du køber altid kun til Oscar , hvorfor aldrig til dig selv.. ?!

Daniel sender mig ud for at købe tøj til mig selv , men kommer måske hjem med en top eller lign..  

Lige præcis . Sådan er det nemlig os her .. jeg køber altid noget til Noah selvom det var mig der skulle have..
Og ja nu er det så den lille ny i maven jeg bruger penge på i stor stil .

hmm

Anmeld

3. juli 2012

MorDk

Sådan er det også her!!!! Jeg glemmer helt mig selv! Bruger heller pengene jeg har på min dreng ♥

Anmeld

3. juli 2012

B&J

sådan har jeg det også men nu står jeg lige i mit i og tabe mig rigtig meget så jeg skal have tøj ind i mellem, men det er meget lidt og selv om mine bukser er lidt for store køber jeg ikke nye før de er alt for store jeg er slet ikke god ved mig selv...

men derimod er jeg god til min kæreste og søn og min kæreste er god til vores søn og mig han har lige købt mig et par nye sko

Anmeld

3. juli 2012

morethanperfect

Lige præcis . Sådan er det nemlig os her .. jeg køber altid noget til Noah selvom det var mig der skulle have..
Og ja nu er det så den lille ny i maven jeg bruger penge på i stor stil .

hmm

Ja .. Ham bruger jeg også penge på lige pt... 

Hvornår har du termin ? 

Anmeld

3. juli 2012

Clisolka

Hej piger ..

Du er bestemt ikke den eneste  Jeg får også dårlig samvittighed.. Haha de sidste par måneder har jeg sagt, at jeg skal en tur til frsøren - men jeg har stadig ikke fået det gjort! NU må jeg snart bruge lidt penge på mig selv 

Anmeld

3. juli 2012

SHERO

Sådan har jeg det egentlig også, men er begyndt at blive bedre ved mig selv... Forkæler mig selv en gang om måneden, i denne månede skal jeg prøve doktorfisk :-D

Men mit klædeskab bære bestemt præg af mange mange mange måneder hvor alle penge er gået til knægten. 80% af mit tøj er hullet og mine sko har tabt sålen så går i ballerinaer (Indtil i morgen, der skal jeg købe sko hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.