Miss BananaHammock skriver:
Hej Piger
Hvordan går det med jer?
Her går det udemærket. Kan godt mærke at kondien ikke er hvad den har været og at jeg ikke kan bevæge mig som jeg plejer når jeg har dansetimer.
Ellers så synes jeg egentlig ikke jeg har så mange problemer.
Det skulle lige være mine natlige tisseture som total ødelægger min søvn. Har svært ved at falde i søvn igen når jeg kommer ind i sengen igen - så synes jeg er så træt når vækkeuret ringer.
Nu er der jo en hel måneds forskel på mig og jer der har termin i starten af december - men har I andre mærket liv? Jeg sidder ofte og mærker efter - men mærker ikke en dyt. Min jordmoder sagde at jeg ikke skulle regne med at mærke noget før uge 18. Så jeg venter utoldmodigt.
Men del endelig hvordan det går med jer! 
Hej piger!
Ej, hvor fedt, at jeg kan skrive med andre der skal føde i december
!
Jeg er 18 + 2 uger henne og har døjet med bækkenløsning i et stykke tid, så er sygemeldt
.
Jeg havde det estremt hårdt de første par mdr i graviditeten - det var med flere sygehus'besøg og åben indlæggelse osv. Det var bare et mareridt! - baby havde det godt, men tog ALT fra mig
.
Idag har jeg det dog fint .. Har dog ikke rigtig nogen appetit, hvilket er lidt skidt, men satser på at det kommer!
Jeg har mærket spark de sidste par uger og kæresten mærkede et spark for første gang i onsdags - han var så pavestolt
!
Ellers tisser jeg en del og kan mærke de skide hormoner suse rundt i kroppen - stakkels kæreste'mand !
Lidt om mig
/p>
Mit navn er Ane, er 24 år og bor med min kæreste i Fredericia. Vi har været sammen i 23 mdr og vores barn var planlagt
. Jeg blev dog gravid hurtigere end forventet! Smed pillerne den 10. marts og den 25. marts var der held i sprøjten 
Jeg har tidligere været gravid (med min x og det var ikke planlagt) hvor det var uden for min livmoder og det var ved at tage livet af mig, så vi har været meget nervøse om dette lille ønske'barn ville ligge uden for livmoderen .. Men lægerne fulgte mig nøje i starten og alt var godt
.
Anmeld