Råd til indskud`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

mpr

Kæresten og jeg har snakket lidt frem og tilbage vi har sendt en ansøgning til vores boligselskab og søger nu i de andre afdelinger.. Men nu sidder vi lidt.. Hvad hvis vi ikke kan nå at spare indskudet op?

Jeg mener at vi kan spørge om et lån i banken.. Men kæresten mener at det kan vi ikke når vi er studerende??

Hvad mener i?

Og hvis man kan låne i banken hvor behjælplige er de så?

Skal lige siges at vi har vestjysk bank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

come2

Chel1992 skriver:

Kæresten og jeg har snakket lidt frem og tilbage vi har sendt en ansøgning til vores boligselskab og søger nu i de andre afdelinger.. Men nu sidder vi lidt.. Hvad hvis vi ikke kan nå at spare indskudet op?

Jeg mener at vi kan spørge om et lån i banken.. Men kæresten mener at det kan vi ikke når vi er studerende??

Hvad mener i?

Og hvis man kan låne i banken hvor behjælplige er de så?

Skal lige siges at vi har vestjysk bank

bankerne er noget forsigtige med at låne penge, og hvis i begge er studerende ved jeg ikke lige hvordan muligheden er.

det klogeste er nok at spare op og flytte når man har råd.

Anmeld

3. juli 2012

twinny

I kan jo sagtens spørger banken. Det kommer jo an på deres rådighedsløb og hvad lånet er på.

Men ellers kan I jo gå til kommunen, de har noget der hedder beboerindskudslån, hvis det er et almen bolig selskab. Der skal man først afdrage efter 5 år. Tror renten er lavere end banken, men er ikke sikker.

Anmeld

3. juli 2012

mpr

twinny skriver:

I kan jo sagtens spørger banken. Det kommer jo an på deres rådighedsløb og hvad lånet er på.

Men ellers kan I jo gå til kommunen, de har noget der hedder beboerindskudslån, hvis det er et almen bolig selskab. Der skal man først afdrage efter 5 år. Tror renten er lavere end banken, men er ikke sikker.

Tak vil vi så måske gøre Vi vil gerne flytte i noget andet da prisen på lejligheden stiger pga renovering og så vil vi hellere finde noget lig den ny husleje pris men bare større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.