kan man sætte fødselen igang eller er det en skrøne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Mor til Mike

Emilie2010 skriver:

Nice

hvor langt var du henne

40+4 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Mom2

Emilie2010 skriver:

nogen der kender til metoder man selv kan afprøve, for at sætte gang i fødselen

Spurgte min JM om nogle af dem passede, men hun svarede meget kort at der var en grund til at de var skrøner og ikke gode råd, da man kan ikke gøre noget for at sætte fødslen igang...

Anmeld

3. juli 2012

Bb3031

Emilie2010 skriver:

hehe mon ik det bare var tilfældiigt og ikke olien

Jeg tror på det var olien  Min mor drak det i sin tid, da hun ventede min lilllebror og inden for et døgn efter indtagelse havde hun født. Samme historie kan hendes veninde fortælle og det samme kan min moster 

Men ja havde jeg ikke drukket olien, så tror jeg, at jeg havde født inden for et par dage efter. Min søn er født en søndag og fredag og lørdag inden, havde jeg rigtig mange plukveer ca. 80-100 om dagen - så jeg var klar til at føde. Derfor tror jeg på, at olie lige var det, som skulle til for at sætte skub i tingene 

Anmeld

3. juli 2012

OverTheRainbow

Sandra + Mike skriver:

Jeg havde 'hård' sex, og derefter fik jeg voldsomme veer og fødte samme aften. 

Haha... Samme her og vupti... baby var ankommet 4 timer efter!

Anmeld

3. juli 2012

Mor til Mike

Smilo skriver:

Haha... Samme her og vupti... baby var ankommet 4 timer efter!

Anmeld

3. juli 2012

B&J

jeg skal være ærlig jeg ved ikke om det fik min fødsel igang men lige den dag var jeg så sur og vi gik ned til jordmoren og mig og min kæreste snakke om det jeg havde været sur over og lige så snart vi kom ind til hende gik vandet

Anmeld

3. juli 2012

chael

SKRØNE!!

Anmeld

3. juli 2012

samantha1986

Emilie2010 skriver:

nogen der kender til metoder man selv kan afprøve, for at sætte gang i fødselen

Jeg Har troet det er en skrøne og tror det egentlig stadig. Men den dag min fødsel gik i gang der havde jeg været med min mor i samtlige genbrugs butikker i Byen samt vi havde gået en tur i gå gaden hvor vi fik is. Da jeg kom hjem tog min kæreste mig ud på en bumlet køretur og bagefter på endnu en gå tUr. Vi var hjemme halv fem ca.  Kl seks halv syv føles det som om en ballon springer i min mave og en time senere går vandet. Om det er pga det jeg har foretaget mig ved jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.