Update herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

pemiro

Tiden flyver jo bare afsted!!!!
Nå men alt går godt her..
Amningen har ikke fungeret, så vi har tyet til at pumpe mælk ud til oliver, som han kan få på flaske..
Sundhedsplejersken var forbi idag, og han har taget et helt kilo på, og vokset 3 cm på 18 dage :O stoooore dreng!

Han fik rigtig meget ros for at være en dejlig velbefindende baby, som er MEGET opmærksom på hvad der sker. Sp sagde at babyer normalt slet ikke følger så meget med på nuværende tidspunkt, som han gør.. Så nu skal vi vidst til at ty til legetæppe, så han har noget at beundre

Håber det går godt for jer andre også
Go sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Amningen har ikke fungeret, så vi har tyet til at pumpe mælk ud til oliver, som han kan få på flaske..
Sundhedsplejersken var forbi idag, og han har taget et helt kilo på, og vokset 3 cm på 18 dage :O stoooore dreng!

Han fik rigtig meget ros for at være en dejlig velbefindende baby, som er MEGET opmærksom på hvad der sker. Sp sagde at babyer normalt slet ikke følger så meget med på nuværende tidspunkt, som han gør.. Så nu skal vi vidst til at ty til legetæppe, så han har noget at beundre

Go sommer

lyder godt at i har det godt

Fungere det så med at få malket ud og sådan

Anmeld

3. juli 2012

pemiro

LilleLene skriver:

lyder godt at i har det godt

Fungere det så med at få malket ud og sådan

Det er lidt besværligt, men har heldigvis så meget mælk at jeg hele tiden har noget i køleskab, så jeg bare kan malke ud når han har spist en portion fra køleskabet
Men nu må vi se hvor længe jeg magter det, ellers skal jeg bare bruge mme sagde sundhedsplejersken...

Hvordan går det hos jer?

Anmeld

3. juli 2012

Jibbe

Hehe en dejlig ting at han tager på på trods af du skal malke ud! Og allerede 18 dage gammel - jeg synes lige du har født!

Anmeld

3. juli 2012

pemiro

Jibbe skriver:

Hehe en dejlig ting at han tager på på trods af du skal malke ud! Og allerede 18 dage gammel - jeg synes lige du har født!

Ja det synes jeg også kun lige jeg har!

Anmeld

5. juli 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Det er lidt besværligt, men har heldigvis så meget mælk at jeg hele tiden har noget i køleskab, så jeg bare kan malke ud når han har spist en portion fra køleskabet
Men nu må vi se hvor længe jeg magter det, ellers skal jeg bare bruge mme sagde sundhedsplejersken...

Hvordan går det hos jer?

lyder godt

er ved at være ovre min brystbetændelse, så mangler jeg bare at Benjamin ikke har ondt i maven mere ellers går det bare som det skal

Anmeld

5. juli 2012

pemiro

LilleLene skriver:

lyder godt

er ved at være ovre min brystbetændelse, så mangler jeg bare at Benjamin ikke har ondt i maven mere ellers går det bare som det skal

Åh det lyder ikke rart med brystbetændelse.. Og da slet ikke med den lille mavse...
god bedring til jer og godt at høre det ellers går godt

Anmeld

6. juli 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Åh det lyder ikke rart med brystbetændelse.. Og da slet ikke med den lille mavse...
god bedring til jer og godt at høre det ellers går godt

taaak

Anmeld

8. juli 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Go sommer

Skønt at alt går som det skal

Her er det oz overvejet at få aktivitetstæppet i brug for hun har mange perioder efter spisning hvor hun bare ligger og kigger

Anmeld

8. juli 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Skønt at alt går som det skal

Her er det oz overvejet at få aktivitetstæppet i brug for hun har mange perioder efter spisning hvor hun bare ligger og kigger

Her er det "desværre" kun sjovt med tæppet i fem ti min, men det blur vel nok bedre med tiden hehe.. Det er nu meget sjovt at se hvor meget han kan beundre dyrene over ham når han ligger der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.