hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

onlyme

Hej,.

Jeg har lige siddet med min søn på gulvet da jeg rettede mig op var ''tissede'' jeg eller det gjorde jeg ikke, normalt kan jeg tisse lidt under nys eller host osv, men denne gang kunne jeg ikke mærke det, jeg blev bare helt varm og våd der nede,.
Jeg har taget bind på men behøver ikke se i det for jeg kan mærke der kommer varme ''klumper'' sltråler ud dernede, og er kun 5 min siden jeg tog det på, og er allerede pænt vådt,.!
Er det mit vand der siver, jeg har ikke prøvet det før da vandet blev taget sidst, men jeg syntes selv jeg er sikker i min sag, efter hvad jeg har læst så nu vil jeg lige høre jeres mening,.
Har ikke fået veer,.

Og til jer som fostervandet har sivet ved hvor længe gik der fra det startede med at sive til i fik veer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Ditte-3

jeg tror det vandet der siver, der gik en halv time ved mig fra vandet røj til verne kom , held og lykke med det

Anmeld

3. juli 2012

Koen.

Det lyder som da mit vand sev, så giv fg et kald

Anmeld

3. juli 2012

Koen.

tanja. skriver:

Det lyder som da mit vand sev, så giv fg et kald

Og her gik der mange timer inden der kom veer, tror en 7 timer men de gik i stå efter cs 4 timer og kom så igen senere

Anmeld

3. juli 2012

B&J

ring til fg for tror da det er vandet der siver især når bindet bliver vådt

og der gik 3 dage før jeg fik veer

Anmeld

3. juli 2012

onlyme

tanja. skriver:

Og her gik der mange timer inden der kom veer, tror en 7 timer men de gik i stå efter cs 4 timer og kom så igen senere

Jeg har lige snakket med dem jeg skal der ind nu så det bliver spændende

Anmeld

3. juli 2012

Koen.

onlyme skriver:

K

Jeg har lige snakket med dem jeg skal der ind nu så det bliver spændende

Krydser fingre for det er nu

Anmeld

3. juli 2012

Annana89

Ihh hvor spændende! Bare det var mig. Held og lykke

Anmeld

3. juli 2012

Camillos

onlyme skriver:

Hej,.

Jeg har lige siddet med min søn på gulvet da jeg rettede mig op var ''tissede'' jeg eller det gjorde jeg ikke, normalt kan jeg tisse lidt under nys eller host osv, men denne gang kunne jeg ikke mærke det, jeg blev bare helt varm og våd der nede,.
Jeg har taget bind på men behøver ikke se i det for jeg kan mærke der kommer varme ''klumper'' sltråler ud dernede, og er kun 5 min siden jeg tog det på, og er allerede pænt vådt,.!
Er det mit vand der siver, jeg har ikke prøvet det før da vandet blev taget sidst, men jeg syntes selv jeg er sikker i min sag, efter hvad jeg har læst så nu vil jeg lige høre jeres mening,.
Har ikke fået veer,.

Og til jer som fostervandet har sivet ved hvor længe gik der fra det startede med at sive til i fik veer ?

held og lykke

Anmeld

3. juli 2012

frk andreasen

onlyme skriver:

Hej,.

Har ikke fået veer,.

mit sivede om natten fra kl 4 ca om morgnen d 9  og til vandet blev taget kl 18 om aften d 10 -marts 10 han blev født kl 1904 så ved ik om det kan sive længere tid for mit blev jo prikket ordentligt hul på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.