Kager laves til KBH og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

RilahFalco

Diabetes kage

Jeg laver også glutenfri kager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

RilahFalco

Fødselsdagskage til 25 prs.

Dåbskage

Anmeld

5. august 2012

RilahFalco

Anmeld

5. august 2012

dola

RilahFalco skriver:

Jeg skal til at uddanne mig til konditor, så jeg vil gerne have en masse erfaring

Pt. tager jeg kun 15,- per kuvert, da jeg tager selve erfaringen som betaling for arbejdet. Prisen vil ændre sig efterhånden som jeg bliver bedre.

Kig forbi www.facebook.com/PhoenixDelights for at se billeder af de kager jeg har lavet indtil videre. 

Skriv gerne her på tråden, via min Facebook side, eller til min mail: mdiduro@hotmail.com

Udbringning sker kun med kager til max 20 personer, da jeg ikke har bil.

Glæder mig til at høre fra dig

De er bare super flotte!! har allerede added dig..

Anmeld

19. august 2012

RilahFalco

1-års fødselsdagskage.

Anmeld

21. september 2012

RilahFalco

Anmeld

6. oktober 2012

RilahFalco

Anmeld

6. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
RilahFalco skriver:

Jeg skal til at uddanne mig til konditor, så jeg vil gerne have en masse erfaring

Pt. tager jeg kun 15,- per kuvert, da jeg tager selve erfaringen som betaling for arbejdet. Prisen vil ændre sig efterhånden som jeg bliver bedre.

Kig forbi www.facebook.com/PhoenixDelights for at se billeder af de kager jeg har lavet indtil videre. 

Skriv gerne her på tråden, via min Facebook side, eller til min mail: mdiduro@hotmail.com

Udbringning sker kun med kager til max 20 personer, da jeg ikke har bil.

Glæder mig til at høre fra dig

Hvor lang tid før skal du have besked?  Jeg har nemlig en barnedåb der skal holdes ijanuar, og skal derfor bruge en flot og dejlig dåbskage :-)

Anmeld

6. oktober 2012

RilahFalco

sommerc skriver:

Hvor lang tid før skal du have besked?  Jeg har nemlig en barnedåb der skal holdes ijanuar, og skal derfor bruge en flot og dejlig dåbskage :-)

Well, hvis du kan fastsætte en dato og et antal af kuverter, så kan jeg give dig en pris og dagen kan bookes i det mindste. Derefter skal jeg bare vide detaljerne omkring kagen senest en en uge før den skal bruges

Men skriv til min email når det er.

Anmeld

31. oktober 2012

RilahFalco

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.