egne børn med til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

har andre der er blevet gift haft jeres børn med til jeres bryllup?
vi har tit snakket om at blive gift men har aldrig selv haft drømmen om det store bryllup som min forloved han har.
vil jo gerne fejre dagen sammen med vores drenge også nu 1 og 4 år. men hvormeget af dagen kan man tillade sig at de er med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

vi har tit snakket om at blive gift men har aldrig selv haft drømmen om det store bryllup som min forloved han har.
vil jo gerne fejre dagen sammen med vores drenge også nu 1 og 4 år. men hvormeget af dagen kan man tillade sig at de er med

Det kommer jo an paa om de kan sidde stille under cermonien, hvordan de har det med mange mennesker, og der skal nok vaere nogen til at holde oeje med dem.
Men ellers kan de jo godt vaere med hele dagen, og maaske finde en der kan tage dem om aftenen, eller i det hele taget have en barnepige til at se efter dem fra I har brug for det til maaske naeste morgen.

Jeg synes det er dejligt at I vil fejre dagen sammen med jeres drenge, men det skal jo heller ikke vaere saadan at I skal vaere omkring dem hele tiden, I skal jo nyde dagen.

Anmeld

3. juli 2012

Sildefisk

vores børn var hhv 1,5 og 2,5 år da vi blev gift og de var IKKE med, vi synes ikke det var at tilgodese deres behov at komme med.

Anmeld

3. juli 2012

FruK

Det kommer nok helt an på, hvordan I vil holde det. Der er nok også grænser for, hvor længe de gider at sidde stille ved et bord f.eks. Tænk på, hvad de vil synes er sjovt at være med til. Når de ikke synes det er sjovt længere, så er det heller ikke sjovt for jer. 

Min søn er lidt større, 9 år, og vi blev gift på rådhuset i efteråret. Jeg allierede mig med min søns far og hans kæreste... Jeg ville gerne have ham med så længe som muligt, men helst ikke at han blev hentet, hvis det ikke var nødvendigt. Så jeg aftalte med drm, at jeg kunne ringe når/hvis det blev nødvendigt, så ville de hente ham. Måske kan I lave en lignende aftale med nogen?

(Min festede i øvrigt med til den bitre ende - han skulle dælme ikke gå glip af noget!!) 

Anmeld

3. juli 2012

hamis

hej 

det kan de da godt være med.

vi had vors søn med og han var 3 år han hygge sig hos alle.vi så næste ikke noget til ham.  

Anmeld

3. juli 2012

wamse

jeg/vi blev gift på rådhuset med en efterfølgende reception fra 12-17 for 50 mennesker, og der var mine 3 børn med. Jeg ville aldrig holde et bryllup, hvor mine børn ikke var med.

Anmeld

3. juli 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

min svigerinde og svoger havde deres datter med hele dagen. de havde så aftalt med gommens mor og brudens mor at de var dem der holdte øje med hende og sørgede for hende. bleskift, mad, osv... 

og så var hun faktisk med til kl 6 om aftenen, så kørte min svigermor (gommens mor) med hende til deres hus og var der sammen med hende..

grunden til at hun gjorde det er fordi at min svigermor har det ikke særlig godt med mange mennesker så det passede hende fint at hun kunne smutte fra festen på det tidspunkt.. 

Anmeld

3. juli 2012

Lise

Det kommer jo an på hvilken slags fest i vil holde

Da vi blev gift var vores drenge 3 år og 4 mdr gamle. Vi blev gift på rådhuset og holdt efterfølgende en havefest hjemme hos os selv. Vores unger, samt vores gæsters unger, var med hele dagen. Min mor og min søde veninde tog sig rigtig godt af vores drenge, mens vi festede og var sammen med vores gæster. Og selvfølgelig var vi også sammen med ungerne, men de sørgede for rene bleer, mad, lur mv.  Ville ikke ønske det anderledes.

Tror dog at hvis vi nogensinde holder den store fine fest med kirke og fin middag mv., så vil jeg have drengene med i kirken, til evt. reception, og så få dem passet derfra med overnatning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.