Ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Pingvinmortil3

Nu er der 3 uger og 2 dage til planlagt kejsersnit og jeg kan slet ikke vente. Hvordan fordriver I ventetiden? Jeg keder mig...det har jeg ellers ikke prøvet siden jeg var barn. Det er barn nr. 3 - så der er ellers nok at tage fat på herhjemme - men alligevel synes jeg, at godt 3 uger er MEGET lang tid at vente. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Pingvinmortil3 skriver:

Nu er der 3 uger og 2 dage til planlagt kejsersnit og jeg kan slet ikke vente. Hvordan fordriver I ventetiden? Jeg keder mig...det har jeg ellers ikke prøvet siden jeg var barn. Det er barn nr. 3 - så der er ellers nok at tage fat på herhjemme - men alligevel synes jeg, at godt 3 uger er MEGET lang tid at vente. 

Jeg keder mig ikke som sådan, men synes også dagene er lange.. mest fordi jeg får ondt, bare jeg laver det mindste :/ så jeg bruger dagene på at sove længe, spise sundt, se tv, kigge på computer, læse ugeblade, sove middagslure, tage lange bade, bruge tid på at nusse om min hund, ordne negle og pleje mit hår.. Lyder lidt kedeligt, men nyder på en måde stilheden.. måske lige så meget fordi jeg bare ikke kan andet?

Nyd roen  gør ting, du ikke plejer gøre og gør ting du ikke kommer til at gøre bagefter Jeg får vel næppe tid til et langt bad forløbligt eller tid til at ordne neglene  

Anmeld

3. juli 2012

Pingvinmortil3

Tak for de gode idéer Frk. P. :-) Jeg vil til at forkæle mig selv MEGET mere. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.