Signatur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Tona

Når jeg skal lave en signatur, hvilket format skal jeg så vælge? Altså hvis jeg fx er inde i Lilypie og så skal kopiere den ind, skal det så være HTML versionen eller noget andet af alle de valgmuligheder der vises?

(Teknik tumpe)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Kofoed.

Html skal du bruge, skriver luge fra pc, så er det nemmere at vise det to sekunder.

Anmeld

3. juli 2012

Kofoed.

Når man bruger den advanserede tekstbehandling, så oppe i topmenu i selve skrivefeltet, helt over til højre er der i midten en "knap": HTML
Den trykker du på, så kopiere du koden der ind og så kommer den frem. Hvis den fast skal i din signatur, så skal du bare gør det i dens tekstfelt (indeni profilredigering)

Anmeld

3. juli 2012

Tona

Kofoed. skriver:

Når man bruger den advanserede tekstbehandling, så oppe i topmenu i selve skrivefeltet, helt over til højre er der i midten en "knap": HTML
Den trykker du på, så kopiere du koden der ind og så kommer den frem. Hvis den fast skal i din signatur, så skal du bare gør det i dens tekstfelt (indeni profilredigering)

Det er en kode der skal ind som fast signatur efter hvert indlæg jeg skriver. Men når jeg prøver at skrive den ind i feltet der hvor man kan ændre signatur, så virker det bare ikke?

Anmeld

3. juli 2012

Tona

Kofoed. skriver:

Nu har jeg lige prøvet igen. Jeg skriver den ind som HTML og det virker bare ikke alligevel? Jeg fatter ikke at jeg ikke kan finde ud af det!

Anmeld

3. juli 2012

Tona

Kofoed. skriver:

Hov se nu virker det  Jubii tak for hjælpen

Anmeld

3. juli 2012

Kofoed.

Amandas-mor skriver:

Hov se nu virker det  Jubii tak for hjælpen

Okay, hehe, gav det mening, det jeg skrev?

Anmeld

3. juli 2012

Tona

Kofoed. skriver:

Okay, hehe, gav det mening, det jeg skrev?

Ja, jeg gjorde det der med at trykke på HTML knappen som du sagde jeg skulle og puf så virkede det

Anmeld

3. juli 2012

Kofoed.

Amandas-mor skriver:

Ja, jeg gjorde det der med at trykke på HTML knappen som du sagde jeg skulle og puf så virkede det

Okay, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.