Ligamentsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Lullaby

Jeg er nødt til lige at vide om andre har det på samme måde som mig. Jeg er meget bekymret og jeg føler slet ikke at manden hører mig.

Igår og i forgårs har vi været i legeland. Ungerne har leget og jeg har faktisk siddet og set på. Nå men pludselig får jeg stikken og jagen i underlivet og tænker at det er ligamentsmerter men de bliver værre. Maven er ikke hård så plukveer kan det ikke være. Igår var det faktisk så slemt at jeg ikke kunne bukke eller strække mig uden at det føltes som sidestik i livmoderen. Idag er jeg megaøm og jeg kan mærke at det er på vej igen. Jeg er bekymret. Så vildt syntes jeg slet ikke det var de sidste par gange.

Jeg er nu 15+4.

Er der andre der har så intense ligamentsmerter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Camillos

Lullaby skriver:

Jeg er nødt til lige at vide om andre har det på samme måde som mig. Jeg er meget bekymret og jeg føler slet ikke at manden hører mig.

Igår og i forgårs har vi været i legeland. Ungerne har leget og jeg har faktisk siddet og set på. Nå men pludselig får jeg stikken og jagen i underlivet og tænker at det er ligamentsmerter men de bliver værre. Maven er ikke hård så plukveer kan det ikke være. Igår var det faktisk så slemt at jeg ikke kunne bukke eller strække mig uden at det føltes som sidestik i livmoderen. Idag er jeg megaøm og jeg kan mærke at det er på vej igen. Jeg er bekymret. Så vildt syntes jeg slet ikke det var de sidste par gange.

Jeg er nu 15+4.

hmmm .. jeg er 24+4 idag .. men jeg har det altså lidt på samme måde bare lidt omvendt, jeg kan ikke ligge på ryggen med strakte ben eller rejse mig op i strækt stilling uden jeg får en niven i maven agtigt.. jeg går da ud fra det er ligamenter.. .. men det gør virkelig nas 

Anmeld

3. juli 2012

frk andreasen

Lullaby skriver:

Jeg er nu 15+4.

sådan havde jeg det i fredags der var jeg 16+0 dagene før det havde jeg også stik og jag og var meget øm i maven..krampe agtig om natten det gjorde sindsygt ondt  min veninde er to uger længere henne end mig hun havde også de smerter i den uge så tror  det meget normalt vi  begge 3 gangs gravide

knus tanja 16+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.