Jeg er i 25 graviditets uge og har ondt ved sex!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der har prøvet det piger? 

Det føles ærlig talt somom jeg er jomfru igen  ingen blod og den slags.. men lysten er der bare overhovedet ikke..

Har så ondt af min kæreste han vil mig rigtig gerne i øjeblikket... 

Det er somom mit underliv snørrer sammen, jeg kan ikke rigtig blive våd og maven genere mig altså også lidt efterhånden? 

Synes det er øv nu hvor han så gerne vil mig... Jeg kan have lyst hele dagen og ligge og nusse med ham, og så stopper min lyst bare så bræt..  

Øv! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

B&J

det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan lysten er og kroppen er, det er bare super træls din krop gør det på den måde men hvad med evt at bruge glidecrem??

og evt have sex på siden så er maven jo ikke ivejen

Anmeld

4. juli 2012

Nattøs

Ville måske lige tage forbi lægen :-) har kun haft en gang men er også ved skut fasen 

Anmeld

4. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der har prøvet det piger? 

Det føles ærlig talt somom jeg er jomfru igen  ingen blod og den slags.. men lysten er der bare overhovedet ikke..

Har så ondt af min kæreste han vil mig rigtig gerne i øjeblikket... 

Det er somom mit underliv snørrer sammen, jeg kan ikke rigtig blive våd og maven genere mig altså også lidt efterhånden? 

Synes det er øv nu hvor han så gerne vil mig... Jeg kan have lyst hele dagen og ligge og nusse med ham, og så stopper min lyst bare så bræt..  

Øv! 

Ja sådan er det desværre ..

Jeg har også rigtig svært ved at bli våd , det har jeg haft i begge graviditeter ..

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan lysten er og kroppen er, det er bare super træls din krop gør det på den måde men hvad med evt at bruge glidecrem??

og evt have sex på siden så er maven jo ikke ivejen

Okay tak.. Ja glidecreme har vi så ikke prøvet endnu ... men det er da en mulighed at forsøge .. det er bare somom det slet ikke er behageligt mere... 

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja sådan er det desværre ..

Jeg har også rigtig svært ved at bli våd , det har jeg haft i begge graviditeter ..

Tak for svar.. Ja det er rigtig øv ... det ødelægger nærmest det hele... Avs... men jeg er da "glad" for jeg ikke er den eneste.. 

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Ville måske lige tage forbi lægen :-) har kun haft en gang men er også ved skut fasen 

Tror jeg spørger min Jm næste gang.. men tak for svar.. 

Anmeld

5. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Okay tak.. Ja glidecreme har vi så ikke prøvet endnu ... men det er da en mulighed at forsøge .. det er bare somom det slet ikke er behageligt mere... 

det er nogle der får det sådan din krop er jo også igang med en kæmpe opgave så kan være det kommer igen

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er nogle der får det sådan din krop er jo også igang med en kæmpe opgave så kan være det kommer igen

Det håber jeg for lysten fejler ikke noget..

Anmeld

5. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Det håber jeg for lysten fejler ikke noget..

jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.