Trendsales regler nogen der kender dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvordan er reglen hvis følgende sker:

Jeg har en annoncen med noget til salg som der 2 bud på f.eks 100 og nr 2 bud på 150kr.

Må man så godt sætte luk på til kl 22.00 så der kan bydes indtil og man derfra sælger til højst bydende?

Eller skal man sælge til den første der bød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Jeg har en annoncen med noget til salg som der 2 bud på f.eks 100 og nr 2 bud på 150kr.

Må man så godt sætte luk på til kl 22.00 så der kan bydes indtil og man derfra sælger til højst bydende?

Ved ikke helt reglerne - men jeg ville sætte den deadline, og så sælger derefter

Anmeld

3. juli 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hvis du IKKE har sagt ok til den første der bød de 100 kr så kan du godt tillade dig at sætte en deadline.

Har du derimod sagt ja til den første der bød men fortrudt for u at sælge til de 150 istedet så risikere du at blive meldt til trendsales der giver dig en opsang om hvordan du skal være som sælger...

HUSK ALTID at lave en indleveringsattest på det du sælger for hvis du sender som alm brev og det IKKE dukker op så skal DU som sælger betale hele beløbet tilbage hvis du IKKE har indleveringsattest..

den koster kun 13 kr at få lavet så kan godt betale sig

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

Hvis du IKKE har sagt ok til den første der bød de 100 kr så kan du godt tillade dig at sætte en deadline.

Har du derimod sagt ja til den første der bød men fortrudt for u at sælge til de 150 istedet så risikere du at blive meldt til trendsales der giver dig en opsang om hvordan du skal være som sælger...

HUSK ALTID at lave en indleveringsattest på det du sælger for hvis du sender som alm brev og det IKKE dukker op så skal DU som sælger betale hele beløbet tilbage hvis du IKKE har indleveringsattest..

den koster kun 13 kr at få lavet så kan godt betale sig

Jeg har blot sagt tak for bud og sat luk på tili aften.

Det skal sende som pakke så jeg ville have en track and trace nr.

Anmeld

3. juli 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Anmeld

3. juli 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

super så står du så stærkt som du kan

Hvis nu køber IKKE vil betale for porto som pakke så husk indleveringsattesten så du ikke pludselig står og skal betale tilbage fordi det er blevet væk i posten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.