onlyme skriver:
Ja nu må jeg altså vide om det er helt tilfældigt eller om det er en ''rytme'',.!
Jeg fødte for 1 år siden min søn Benjamin, og sikke dog en let graviditet,. Ingen kvalme-halsbrænd-vand i kroppen-smerter i lænden eller mange plukveer og svedture,.!
- dog havde jeg en 14 dage hvor alt varmt mad kom op igen,. BUT
Jeg har så termin 14 juli med bette Lærke og jeg har simpelthen døjet med kvalme, svedture (big time), smerter i lænden, uhyggelige mange og hårde plukveer også har jeg faktisk i så lang tid jeg har kunne huske døjet med halsbrænd som med stort/avav/svigen og virkelig træls HAAAAALSBRAND,.
Er det tilfældigt min graviditet med dreng er beder end med pige ?
Hvordan har det været hjemme hos jer ?
med min datter var det en virkelig nem gravidiet (min første) havde næsten ingen kvalme, og opkast bækkenløsning de sidste 3 mdr. mærkede liv fra 16 +
men med min søn nøj jeg var syg fra 7 uge til og med 16 uge. kvalme med opkast flere gange om dagen tabte mig 7 kg de første mdr.. bækkenløsning fra 10 uge, svamp gang på gang på gang. halsbræææææænd der siger spar to, åreknuder, hemorider. næseblod tørre slimhinder moderkagen sad foran rev sig løs så det blødte en del vand i kroppen kløe....jamen jeg kunne blive ved...mærkede liv i 12+
så her er der en stor forskel..
nu jeg gravid med vores 3 barn er i 17 uge har ik haft kvalme andet end en uge sammenlagt. en del ligament smerter og er sygemeldt.. kønnet vides ikke endnu.. meen måske det en pige hvis det går efter kvalmen ihvertfald mærket liv fra 11+
knus tanja
Anmeld