Astemning for os med begge køn :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan så det ud hos jer ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

597 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

onlyme

Ja nu må jeg altså vide om det er helt tilfældigt eller om det er en ''rytme'',.!

Jeg fødte for 1 år siden min søn Benjamin, og sikke dog en let graviditet,. Ingen kvalme-halsbrænd-vand i kroppen-smerter i lænden eller mange plukveer og svedture,.!
- dog havde jeg en 14 dage hvor alt varmt mad kom op igen,. BUT

Jeg har så termin 14 juli med bette Lærke og jeg har simpelthen døjet med kvalme, svedture (big time), smerter i lænden, uhyggelige mange og hårde plukveer også har jeg faktisk i så lang tid jeg har kunne huske døjet med halsbrænd som med stort/avav/svigen og virkelig træls HAAAAALSBRAND,.

Er det tilfældigt min graviditet med dreng er beder end med pige ?
Hvordan har det været hjemme hos jer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

wamse

Min graviditet med min datter var helt klart den værste/mest hårde af mine 3 graviditeter. Men jeg var altså også 10 år ældre, og vejede betydelig mere end ved mine 2 drenge. Ved min datter blødte jeg dog en del under graviditeten, og fik af vide, at det kunne være fordi, at det var en pige, men ved det ikke om det er rigtigt.

Anmeld

3. juli 2012

onlyme

wamse skriver:

Min graviditet med min datter var helt klart den værste/mest hårde af mine 3 graviditeter. Men jeg var altså også 10 år ældre, og vejede betydelig mere end ved mine 2 drenge. Ved min datter blødte jeg dog en del under graviditeten, og fik af vide, at det kunne være fordi, at det var en pige, men ved det ikke om det er rigtigt.

IM NOT ALONE

Anmeld

3. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min graviditet med min datter var legende let, hvorimod med min søn var ren sygdom.
Jeg kastede op og havde halsbrand i 9 mdr, og derudover havde jeg smerter i ryg, lænd og ved skambenet.
Så en klart lettere graviditet med min datter.

Anmeld

3. juli 2012

frk andreasen

onlyme skriver:

Ja nu må jeg altså vide om det er helt tilfældigt eller om det er en ''rytme'',.!

Jeg fødte for 1 år siden min søn Benjamin, og sikke dog en let graviditet,. Ingen kvalme-halsbrænd-vand i kroppen-smerter i lænden eller mange plukveer og svedture,.!

Jeg har så termin 14 juli med bette Lærke og jeg har simpelthen døjet med kvalme, svedture (big time), smerter i lænden, uhyggelige mange og hårde plukveer også har jeg faktisk i så lang tid jeg har kunne huske døjet med halsbrænd som med stort/avav/svigen og virkelig træls HAAAAALSBRAND,.

med min datter var det en virkelig nem gravidiet (min første) havde næsten ingen kvalme, og opkast bækkenløsning de sidste 3 mdr. mærkede liv fra 16 +

men med min søn nøj jeg var syg fra 7 uge til og med 16 uge. kvalme med opkast flere gange om dagen tabte mig 7 kg de første mdr.. bækkenløsning fra 10 uge, svamp gang på gang på gang. halsbræææææænd der siger spar to, åreknuder, hemorider. næseblod tørre slimhinder moderkagen sad foran rev sig løs så det blødte en del vand i kroppen kløe....jamen jeg kunne blive ved...mærkede liv i 12+

så her er der en stor forskel..

nu jeg gravid med vores 3 barn er i 17 uge har ik haft kvalme andet end en uge sammenlagt. en del ligament smerter og er sygemeldt.. kønnet vides ikke endnu.. meen måske det en pige hvis det går efter kvalmen ihvertfald mærket liv fra 11+

knus tanja

Anmeld

3. juli 2012

Tona

onlyme skriver:

Det officielle svar fra Sundhedsstyrelsen er at der er en svag overvægt af kvinder som bliver dårligere når de venter piger. Det skyldes angiveligt den stigning der er af kvindeligt kønshormon i kroppen under graviditet med pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.