Gratis HPV vaccine til august 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dinna88 skriver:

Ih, så er jeg endnu gladere Har lige været ved  lægen og fået at vide at risikoen muligvis er større for mig, så jeg skal have vaccinen - bare ikke nemt på SU

Den er også dyr, så det er bare fedt for jer som kan få den gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

anynom

Hvis folk synes det er så vigtigt at få den, hvorfor så ikke betale prisen? Jeg forstår altså ikke "jeg vil gerne have den, men vil ikke betale" mentaliteten. Vi får så meget andet smidt efter os "gratis" (for intet er jo gratis, vi betaler jo skat).

Anmeld

3. juli 2012

anynom

Og beklager galden, har netop puttet et barn døves fire timers skrigen

Anmeld

3. juli 2012

BellaCiinea

MoarHvidovre skriver:

Det er fantastisk, at nu har giver endnu flere kvinder muligheden for, at blive gratis HPV vaccineret. Alle burde få den gratis - men dejligt, at nu kvinder mellem 1985 og 1992 kan få den.

http://www.bt.dk/kvinder.bt.dk/gratis-hpv-vaccine-til-august

Lækkert! Er 1990'er

Anmeld

3. juli 2012

MoarHvidovre

JulieWH skriver:

Hvis folk synes det er så vigtigt at få den, hvorfor så ikke betale prisen? Jeg forstår altså ikke "jeg vil gerne have den, men vil ikke betale" mentaliteten. Vi får så meget andet smidt efter os "gratis" (for intet er jo gratis, vi betaler jo skat).

Du har ret, men synes det er fantastisk, at vores system vil være med til, at forebygge i stedet for, at helbrede. Jeg ville synes det ville have været fantastisk, at have fået den som helt ung og have undgået, at få celleforandringer og få et keglesnit.

Anmeld

3. juli 2012

MoarHvidovre

JulieWH skriver:

Og beklager galden, har netop puttet et barn døves fire timers skrigen

Du er tilgivet - håber du får ro resten af aften/natten

Anmeld

3. juli 2012

anynom

MoarHvidovre skriver:

Du har ret, men synes det er fantastisk, at vores system vil være med til, at forebygge i stedet for, at helbrede. Jeg ville synes det ville have været fantastisk, at have fået den som helt ung og have undgået, at få celleforandringer og få et keglesnit.

Selvfølgelig er det fantastisk Men der er bare en stigende tendens til at vi vil have ting gratis - uden at skulle af med mere i skat. Tag bare tandlæge f.eks

Tak for din anden kommentar, håber hun sover til i morgen. Mit hoved kan i hvert fald ikke mere

Anmeld

3. juli 2012

AnneBJ

Sådan!

Jeg fik den i 2008, da jeg var 22 - sponsoreret af mine forældre, ellers havde jeg ikke haft råd. 

Anmeld

3. juli 2012

millapigen

Har fået den da jeg er en af de personer den er teste på. :-) hvilke en af de 2 der er har jeg ikke fået afvide i nu da jeg stadig går til kontrol.

Anmeld

3. juli 2012

Dinna88

JulieWH skriver:

jeg er enig med dig - men jeg æææææælsker vores velfærdsmodel, og sætter kæmpe pris på, at jeg kan få den gratis, da jeg ellers skulle spare sammen - længe.  Jeg ville gøre det! Ingen tvivl! Ligesom at jeg tager til tandlægen og betaler uden at brokke mig (jeg piver, haha, men jeg brokker mig ikke) 

Dette er så udelukkende fordi jeg er på (vores dejlige) SU og jeg kan ikke finde arbejde ved siden af - og derfor er pengene små 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.