32+3 med fede Dorit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Mutti2B

Jeg har nu været sengeliggende i 5 uger pga for kort livmoderhals og det trækker tænder ud . Men hun stortrives og da jeg var til tjek sidst d. 22. juni vejede hun 1876 g . Der er også liv og glade dage derinde . Hun er begyndt at skubbe numsen op under mine ribben og føj hvor er det da ubehageligt .

Men alt i alt står det godt til her og hver dag hun stadig er derinde er en sejr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Krussedulle

Mutti2B skriver:

Jeg har nu været sengeliggende i 5 uger pga for kort livmoderhals og det trækker tænder ud . Men hun stortrives og da jeg var til tjek sidst d. 22. juni vejede hun 1876 g . Der er også liv og glade dage derinde . Hun er begyndt at skubbe numsen op under mine ribben og føj hvor er det da ubehageligt .

Men alt i alt står det godt til her og hver dag hun stadig er derinde er en sejr

Sikken en smuk babyhule

Håber hun bliver derinde lidt endnu, og at du holder ud i sengen/på sofaen!

Go karma til dig og maven!

Anmeld

3. juli 2012

Mutti2B

Krussedulle skriver:

Sikken en smuk babyhule

Håber hun bliver derinde lidt endnu, og at du holder ud i sengen/på sofaen!

Go karma til dig og maven!

Tusind tak

Anmeld

5. juli 2012

Kay

Naii hvor er maven bare fin... og hun har da bare at blive der inde indti hun får lov at komme ud... det kan du hilse hende fra mig at sige

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Smiler jeg måtte lige grine lidt for mig selv da jeg læste din overskrift "Fede Dorit" *S* Det kalder kæresten mig... *gg*

Sikke en smuk mave du har... du er virkelig flot gravid...! Puha det må være strengt at ligge så meget i sengen... og så i den varme?

Håber det hele går som det skal... Mange tanker herfra!

Anmeld

6. juli 2012

crille

Også en tanke herfra.. Sikke fin du er og flot kæmpet  

Anmeld

8. juli 2012

Mutti2B

Kay skriver:

Naii hvor er maven bare fin... og hun har da bare at blive der inde indti hun får lov at komme ud... det kan du hilse hende fra mig at sige

Tak, søde . Og det er hermed sagt videre til hende den bette fede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.