Barnevogn til dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.727 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi venter en dreng og min kæreste har bestemt sig for at vi skal have en drenge vogn til ham. Vi har kigget på nogle forskellig, men vil gerne høre om der er nogen af jer der kender de vogne og kan fortælle noget om dem?

Vi har kigget på

Emmaljunga Big Star Uniq i farven black/blue og nautic navy

Odder Zip på x-dream stel i farven sort/turkis og sort/grøn

Odder Classic på x-dream stel i farven blå

Brio Sense i farven Mixed navy

Brio Flow i Ocean blue 

Hvis i kender andre barnevogne i drengefarver så må i meget gerne giv et link  Det må ikke være kombivogne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi venter en dreng og min kæreste har bestemt sig for at vi skal have en drenge vogn til ham. Vi har kigget på nogle forskellig, men vil gerne høre om der er nogen af jer der kender de vogne og kan fortælle noget om dem?

Vi har kigget på

Emmaljunga Big Star Uniq i farven black/blue og nautic navy

Odder Zip på x-dream stel i farven sort/turkis og sort/grøn

Odder Classic på x-dream stel i farven blå

Brio Sense i farven Mixed navy

Brio Flow i Ocean blue 

Hvis i kender andre barnevogne i drengefarver så må i meget gerne giv et link  Det må ikke være kombivogne. 

Slet ingen der kan hjælpe ? 

Anmeld

3. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Personligt ville jeg købe en som kunne bruges til begge køn. Vi fik først en dreng og så en pige, og synes det var praktisk, at de kunne bruge den samme barnevogn.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Personligt ville jeg købe en som kunne bruges til begge køn. Vi fik først en dreng og så en pige, og synes det var praktisk, at de kunne bruge den samme barnevogn.

Jeg kan godt se at det ikke er så praktisk hvis vi får en pige senere hen, men jeg synes fx Odder Zip med grøn stribe kan bruges til begge køn, desværre er kæresten svær at overtale til at vi skal have en vogn der kan bruges til begge køn og derfor er jeg gået med til at vi køber en drenge vogn, skulle vi få en pige senere så må vi sælge den og købe en ny til pigen. 

Nu er de vogne vi har kigget på ret dyre vogne og hvis der nu er en af jer der kender en billigere barnevogn i drenge farver må meget gerne kom med et link 

Anmeld

3. juli 2012

spj

Vil lige tilføje at man altså sagtens kan bruge en vogn med en drengefarve til en pige.
Vi købte en emmaljunga der er stort med lime grøn på, selvom vi vidste at vi ventede en pige. Har været så glad for den og lillebror der kommer til september skal også bruge den.

Anmeld

3. juli 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Af de vogne du nævner, synes jeg at emmaljungas er den flotteste

Jeg kender ikke lige andre vogne i drengefarver, men personligt ville jeg nu nok også købe en vogn der kunne bruges af begge køn - og så købe noget rigtigt drenget udstyr til

Fluenet med biler på, regnslag i drengefarver osv

Anmeld

3. juli 2012

tarkoflen

Kan du ikke få ham med på den grønne, for jeg vil også mene at den kan bruges til begge køn

Jeg ville også købe en der kunne bruges til begge køn, hvis l planlægger at skulle have mere end et barn

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Er godt i gang med at overtale ham til at vi skal have en der kan bruges til begge køn også kan vi finde en med lidt farve på eller mønster 

Anmeld

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg selv er helt forelsket i Emmjunga vognene og har den selv . Dog i farven silver chrek . Er så glad for den .

MEn jeg er nu os vild med odder zip ..
Jeg synes os sagtens i kan købe en med eks lime grøn stribe eller turkies ..

Anmeld

3. juli 2012

oerbaek

jeg falder nok lidt udenfor her da jeg har en RØD barnevogn og jeg har 3 drenge... men jeg syntes det var en super fed barnevogn og så kører de bare rundt i en farrari vogn  

jeg er ikke så meget til at der er noget der hedder drenge farver og pige farver.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.