Gulvtæpper ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

TeamRocket

Har i nogle fede gulvtæpper? Martriale og evt pris og hvorfra? Både børne og almindelige. Jeg synes vores hjem trænger til lidt nye gulvtæpper men kunne godt bruge lidt ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Maja_4000

4. juli 2012

TeamRocket

Maja_4000 skriver:

Op

Ih tak

Men gulvtæpper er vist ikke så hot på baby.dk

Anmeld

4. juli 2012

Maja_4000

TeamRocket skriver:

Ih tak

Men gulvtæpper er vist ikke så hot på baby.dk

Nej , det ligner det ikke

Anmeld

4. juli 2012

morethanperfect

TeamRocket skriver:

Har i nogle fede gulvtæpper? Martriale og evt pris og hvorfra? Både børne og almindelige. Jeg synes vores hjem trænger til lidt nye gulvtæpper men kunne godt bruge lidt ideer.

Jeg elsker gulvtæpper !!
Og hvis vi skulle blive boende her havde vi købt et ...  

Anmeld

4. juli 2012

An&Jo

Vi vil gerne have gulvtæpper på inde på alle værelserne, men det bliver først når vi har fået bygget til, og lavet lofter på alle værelserne, for så er vi sikker på det hele bliver ens, og ikke forskelligt..

Anmeld

4. juli 2012

Team Putte

TeamRocket skriver:

Lillefisen har som den eneste gulvtæppe på herhjemme Det er mest for at dæmpe støjen fra leg og undgå for mange ridser i trægulvet under

nu er hun kun 10 dage gammel så det er ik så aktuelt endnu, men på sigt bliver det godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2012

TeamRocket

Team Putte skriver:

Lillefisen har som den eneste gulvtæppe på herhjemme Det er mest for at dæmpe støjen fra leg og undgå for mange ridser i trægulvet under

nu er hun kun 10 dage gammel så det er ik så aktuelt endnu, men på sigt bliver det godt

Åh fantastisk. Et kitty gulvtæppe, ville min datter simpelthen elske. Var det dyrt ?

Anmeld

4. juli 2012

Team Putte

TeamRocket skriver:

Åh fantastisk. Et kitty gulvtæppe, ville min datter simpelthen elske. Var det dyrt ?

89,95 pr. kvm tror jeg vi gav... For hele værelset der er omkring 12 kvm blev det 2200 eller 2400 med levering og montering

Synes ik alt skulle være med disneys prinsesser så vi ledte længe efter et alternativ! Det er købt i tæppeland

Anmeld

4. juli 2012

TeamRocket

Team Putte skriver:

89,95 pr. kvm tror jeg vi gav... For hele værelset der er omkring 12 kvm blev det 2200 eller 2400 med levering og montering

Synes ik alt skulle være med disneys prinsesser så vi ledte længe efter et alternativ! Det er købt i tæppeland

Det var ellers ikke så galt. det tror jeg lige jeg vil overbevise manden om at tøsen mangler på værelset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.