hjælp! Nogle der kender en side, hvor man kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

birgittemarie

slå sin bil op og finde en autostol, der kan være i den?

Nu har jeg googlet internettet tyndt for at finde ud af, hvilken bagudvendt autostol, jeg kan få presset ind i vores Ford KA og jeg er ved at blive RABLENDE AFSINDIG!
Den eneste gode bagudvendte, jeg kunne finde i Danmark var så stor, at det nok nærmere kunne komme på tale at montere vores bil inden i den end omvendt, så jeg drog mod svenske horisonter, hvor udvalget var betragteligt større.

Men nu tør jeg jo ikke købe en på nettet som måske så viser sig ikke at kunne monteres i vores pygmæ-vogn, så er der nogle af jer, der har en idé til, hvordan uglen i hulen, jeg finder ud af det????

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Mikkelmusen

jeg tror faktisk ikke der er en side med det du omtaler, desværre. Det ville være rart, men har aldrig hørt om en... Men hvem ved, måske er der nogle kloger hoveder herinde...

Men Ford Ka er jo også ekstremt lille :)

Anmeld

11. marts 2008

Loggidut

morn morn piger, er det virkelig så svært, ja det er det måske?
jeg vil lige prøve at ligge hovedet i blød, og forhøre mig rundt om, ikke at det sikkert hjælper noget, men vil da gerne forsøge!

knus fra loggi, som måske ville ringe til en ford ka forhandler og spørge dem?

Anmeld

11. marts 2008

Loggidut

jeg har fidusen....ring til en ford ka forhandler, og sig du har tænkt på at købe sådan en bil...men der er nogen krav...at der skal kunne være en babystol deri...så lad dem finde ud af det for dig....sådan!

Anmeld

11. marts 2008

Anna-Rosa

Loggidut skriver:

morn morn piger, er det virkelig så svært, ja det er det måske?
jeg vil lige prøve at ligge hovedet i blød, og forhøre mig rundt om, ikke at det sikkert hjælper noget, men vil da gerne forsøge!

knus fra loggi, som måske ville ringe til en ford ka forhandler og spørge dem?

Du er bare så kvik sloggi! GODT at vi har dig med i gruppen(H)

Anmeld

11. marts 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

slå sin bil op og finde en autostol, der kan være i den?

Nu har jeg googlet internettet tyndt for at finde ud af, hvilken bagudvendt autostol, jeg kan få presset ind i vores Ford KA og jeg er ved at blive RABLENDE AFSINDIG!
Den eneste gode bagudvendte, jeg kunne finde i Danmark var så stor, at det nok nærmere kunne komme på tale at montere vores bil inden i den end omvendt, så jeg drog mod svenske horisonter, hvor udvalget var betragteligt større.

Men nu tør jeg jo ikke købe en på nettet som måske så viser sig ikke at kunne monteres i vores pygmæ-vogn, så er der nogle af jer, der har en idé til, hvordan uglen i hulen, jeg finder ud af det????

Kh Birgitte

hallo der er jo en grund til de kører i volvo i sverige. der har de plads til en bagudvendt!!!
vi har en fremad vendt som er godkendt. den bruger vi for vi har he´ller ikke plads til den anden slags.
kan en fremadvendt ikke bruges??
vi er jo ikke svenskere...

karina

Anmeld

11. marts 2008

birgittemarie

Hej tøse og tak for svar :)

Loggi: Jeg var også selv kommet frem til den med at ringe til en Ford forhandler og har sat min far til at gøre det i Sverige i stedet for, for de ved sikkert ikke meget i DK, når udvalget er så småt...

Kalija: Hahaha til Volvoerne ;) men vi kører tit i Sverige, fordi min far har et par huse deroppe, så vi skal have en bagudvendt. Men jeg ville nu også have det alligevel, for den er bare meget mere sikker så længe barnet er under 4 og efter at have rålæst ulykkesstatistikker tør jeg ikke andet.

Knus fra Birgitte - nu med slemme jegvilikkesove baby på arm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.