samantha1986 skriver:
Jeg har lige et spørgsmål til jer som har født for 2. gang eller flere gange.
Jeg fik en pige for knap en måned siden, og hun er mit et og alt. Folk har sagt til mig både før jeg blev gravid, under og efter graviditeten, at de var villige til at gøre det igen. At man med det samme glemmer fødslen. Men jeg har ikke glemt fødslen. Den gik nemt og hurtigt, det er slet ikke det. Men de presseveer var bare et helvede og de gjorde skide ondt synes jeg.
Og her kommer så mit spørgsmål- Har jer der skal have børn igen virkelig glemt de smerter? Frygter I ikke at skulle igennem fødslen igen eller hvordan?
Jeg ved der kommer til at gå nogle år før jeg skal have et barn til. Jeg har altid gerne ville have mange børn, men tror jeg holder mig til to 
Jeg har på ingen måde glemt fødslen, den gik hverken hurtigt eller emerte frit, men jeg synes dig at det var en lettelse og en ren befrielse af få presseveerne.
udvidelses veerne gjorde til engæld mildes talt ondt a helved til
og varede i 19 timer..
jeg venter mit andet barn, og ser kun frem til fødslen med begejstring og glæde og en anelse spænding
jeg ville gå igennem fødslen 100 gange hvis jeg kunne få den samme følelse igen, og igen, og igen, den kærlighed og den lettelse det var at få min datter på mit bryst fr bare det hele til at være det hele værd
og jeg er meget glad for at jeg fravalgte alt bedøvelse, for synes tit jeg høre at det er dem der får noget smertestillende der får et chok når presseveerne kommer..
næste gang vil jeg bare gerne i badekar imens udvidelses veerne er der.. til sidst i udvidelses/ presseveerne tænkte jeg bare "kom nu med en til ! for jo flere der kom, og jo hurtigere de kom, desto før var dette smerte helvede overstået" men tænkte også meget på at det har milioner og milioner af kvinder klaret før mig, og mine kæledyr har også altid klaret det uden bedøvelse, og de får endda flere
så nej har ikke glemt den, men glæder mig helt ekstremt til den næste