Haft ubeskyttet sex efter fødslen hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

christinak

Ja vores dejlige søn er lige blevet 11 uger og nu var tiden til at prøve at have sex efter fødslen, problemet er at vi bare glemte alt om beskyttelse mega tanke torsk og med det samme jeg kom i tanke om det så stoppede vi, og han nåede ikke at ja...

Hvor stor er chancen for graviditet, jeg har ikke haft min mens efter fødslen endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

FruStolpe

christinak skriver:

Ja vores dejlige søn er lige blevet 11 uger og nu var tiden til at prøve at have sex efter fødslen, problemet er at vi bare glemte alt om beskyttelse mega tanke torsk og med det samme jeg kom i tanke om det så stoppede vi, og han nåede ikke at ja...

Hvor stor er chancen for graviditet, jeg har ikke haft min mens efter fødslen endnu 

Der er jo altid en chance/risiko men hvor stor eller lille den er er jo ikke til at svare på

Anmeld

3. juli 2012

christinak

FruStolpe skriver:

Der er jo altid en chance/risiko men hvor stor eller lille den er er jo ikke til at svare på

Det er bare noget f... Vi vil gerne have nr 2 bare ikke nu

Anmeld

3. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg ved ikke, hvor stor risikoen/chancen er - du kan jo have haft ægløsning. Der er 14 måneder mellem mine to yngste børn, og vi brugte endda prævention, så alt er muligt. Hvis du vil helgardere dig - og altså ikke ønsker et barn mere nu - så kan du jo købe en fortrydelsespille og få ro i sjælen. 

Anmeld

3. juli 2012

FruStolpe

christinak skriver:

Det er bare noget f... Vi vil gerne have nr 2 bare ikke nu

Ja det er noget møg, men hvad med at nuppe en fortrydelsespille og så håbe at den klare det.

Lærte dog for nylig herinde at det kun er i 85% af tilfældene at sådan en pille virker

Anmeld

3. juli 2012

christinak

Mor og meget mere skriver:

Jeg ved ikke, hvor stor risikoen/chancen er - du kan jo have haft ægløsning. Der er 14 måneder mellem mine to yngste børn, og vi brugte endda prævention, så alt er muligt. Hvis du vil helgardere dig - og altså ikke ønsker et barn mere nu - så kan du jo købe en fortrydelsespille og få ro i sjælen. 

Læste lige med fortrydelses pillen at der skal gå 6 timer fra jeg har taget den til jeg må amme igen og vores dreng vil ikke tage flaske 

Anmeld

3. juli 2012

christinak

FruStolpe skriver:

Ja det er noget møg, men hvad med at nuppe en fortrydelsespille og så håbe at den klare det.

Lærte dog for nylig herinde at det kun er i 85% af tilfældene at sådan en pille virker

Læste lige med fortrydelses pillen at der skal gå 6 timer fra jeg har taget den til jeg må amme igen og vores dreng vil ikke tage flaske 

Anmeld

3. juli 2012

FruStolpe

christinak skriver:

Hmm ja så er der vel ikke meget andet at gøre end at vente og se om ikke naturen har været venlig ved jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.