Jeg bløder frisk blod!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg kommer lige hjem fra en tur i byen og jeg troede faktisk jeg havde tisset lidt i bukserne, indtil jeg kommer hjem og ser at det er helt frisk rød blod! For 3 timer siden var jeg hos lægen, hvor hun lige mærkede på min livmoder indvendig for at tjekke om terminen passer. Kan det være derfor?? Jeg har desværre en ond fornemmelse af at jeg er ved at miste barnet.... :-(

Kærlig hilsen en der håber stadig at kunne skrive 5+6......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

LauraLW

Anonym skriver:

Jeg kommer lige hjem fra en tur i byen og jeg troede faktisk jeg havde tisset lidt i bukserne, indtil jeg kommer hjem og ser at det er helt frisk rød blod! For 3 timer siden var jeg hos lægen, hvor hun lige mærkede på min livmoder indvendig for at tjekke om terminen passer. Kan det være derfor?? Jeg har desværre en ond fornemmelse af at jeg er ved at miste barnet.... :-(

Øv det lyder bestemt ikke rart.

Men dermed ikke sagt at du nødvendigvis er ved at abortere! Det kan måske være en rift eller lign fra den undersøgelse du lige har været til. - Så længe det ikke bliver ved, bliver mere klumpet og mens agtigt, og så længe du ikke har smerter (har selv prøvet at abortere, og der havde jeg mens smerter). Jeg er ikke fagperson, så kan selvfølgelig ikke fortælle dig det ene eller det andet, så derfor for din egen trygheds skyld, synes jeg du skal ringe til lægen, og blive kigget på igen.

Håber på det bedste for dig

Laura

Anmeld

4. maj 2009

Lise

Ved ikke om det kan være pga. lægebesøget - umiddelbart kunne jeg ikke forestille mig h*n gik så hårdt til værks. Der kan være mange grunde til at man under graviditet bløder. Der er nogen der bløder ofte hele vejen igennem graviditeten. Selv havde jeg en periode hvor jeg blødte frisk blod, og på trods af flere tjek på fødegangen kunne de ikke finde kilden.

Og så er der jo også den der grund som du selv er inde på. Det er jo desværre ikke usandsynligt, og hvis du er ved at miste, så er der jo desværre ikke noget at gøre ved det...

Jeg håber meget for dig at du fortsat er gravid og at der om ca 8 mdr kommer et dejligt barn!

Anmeld

4. maj 2009

cille22

Anonym skriver:

jeg blødte da jeg havde været afsted til mit første læge besøg...
dette var min 3 graviditet og havde ikke prøvet noget ligende før...
men min læge sagde at det var meget normalt efter underlivsundersøgelse, da de kan komme til at irrtere ens slimhinder...
men hvis du ikke er helt tryg kan du evt kontakte lægen og taget en blod prøve der viser om dit hcg falder eller om det er normalt...
jeg fik min læge til at tjekke det...

Hilsen cecilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.