anbefal hudlæge nær Søborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.355 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

2721

Da vores egen hudlæge Frederik olivarius ikke har tid før i slut august og min søns udslæt spreder sig mere og mere, søger jeg en ny hudlæge.
Er der nogen der kan anbefale en? Gerne en med kort vente tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

malo

Da vores egen hudlæge Frederik olivarius ikke har tid før i slut august og min søns udslæt spreder sig mere og mere, søger jeg en ny hudlæge.
Er der nogen der kan anbefale en? Gerne en med kort vente tid.

Hejsa, 

Jeg har været hos ham her:  Niels Henrik Nielsen, Hudlæge,  Bindeledet 15, st. , 2880  Bagsværd , tlf. 44 98 43 21

Det er godt nok flere år siden og kun en enkelt gang, men vi kom rigtig hurtigt til (når man får en henvisning fra egen læge) så det er måske et forsøg værd.

Mathilde

Anmeld

3. juli 2012

2721

malo skriver:

Hejsa, 

Jeg har været hos ham her:  Niels Henrik Nielsen, Hudlæge,  Bindeledet 15, st. , 2880  Bagsværd , tlf. 44 98 43 21

Det er godt nok flere år siden og kun en enkelt gang, men vi kom rigtig hurtigt til (når man får en henvisning fra egen læge) så det er måske et forsøg værd.

Mathilde

Mang tak, det vil jeg prøve

Anmeld

4. juli 2012

2721

malo skriver:

Hejsa, 

Mathilde

Vil bare lige sig tak for hjælpen.har fået en tid allerede idag, så nu håber jeg lægen kan hjælpe

Anmeld

4. juli 2012

malo

Puslingen skriver:

Vil bare lige sig tak for hjælpen.har fået en tid allerede idag, så nu håber jeg lægen kan hjælpe

Ja, det var da hurtigt og håber så han kan finde ud af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.