Givskud Zoo med 21 mdr tumling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

merichs

Jeg ELSKER at være i zoo  Og overvejer om min lille familie skal tage en tur i Givskud Zoo. Men vil det mon være noget for vores datter på snart 21 mdr? En del af turen rundt i parken er jo i bil, så tænker at hun måske vil "kede" sig? 

Nogen der har erfaring med sådan en tur? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Nettemor

Jeg vil sige GO FOR IT. I kan jo vælge at tage turen med bus Kan være hun får mere ud af det så.. Og ellers er der jo meget man kan se når man går rundt! Vi var der i slutningen af maj. Med os havde vi Sebastian som blev 2 i marts og Caroline som bliver 2 til november. Og de ELSKEDE det!! Virkeligt. Begge 2. Gik rundt om kiggede på dyrene. Der er jo geder man kan klappe og legepladser.. Vi havde en super god dag!

Anmeld

2. juli 2012

merichs

Nettemor skriver:

Jeg vil sige GO FOR IT. I kan jo vælge at tage turen med bus Kan være hun får mere ud af det så.. Og ellers er der jo meget man kan se når man går rundt! Vi var der i slutningen af maj. Med os havde vi Sebastian som blev 2 i marts og Caroline som bliver 2 til november. Og de ELSKEDE det!! Virkeligt. Begge 2. Gik rundt om kiggede på dyrene. Der er jo geder man kan klappe og legepladser.. Vi havde en super god dag!

Kan da godt være man bare skal give det et forsøg 

Anmeld

2. juli 2012

Nettemor

merichs skriver:

Kan da godt være man bare skal give det et forsøg 

Hun vil elske det! Sebastian var første gang med i zoo da han var 15 mdr. Og han lærte lige at sige Giraf den dag og han elsker at være afsted

Anmeld

2. juli 2012

LinLin

Jeg har været i Givskud med Adam (fra sep 2010) 6-7 gange i år - han ELSKER det! Det er da bare super fedt at man kan køre lige ved siden af en giraf! (hans yndlingsdyr )

Anmeld

2. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
merichs skriver:

Jeg ELSKER at være i zoo  Og overvejer om min lille familie skal tage en tur i Givskud Zoo. Men vil det mon være noget for vores datter på snart 21 mdr? En del af turen rundt i parken er jo i bil, så tænker at hun måske vil "kede" sig? 

Nogen der har erfaring med sådan en tur? 

Jeg kan give en Update imorgen da jeg skal afsted med min søn på 21 måneder :d vi skal også til givskud zoo 

Anmeld

3. juli 2012

merichs

DAs mor skriver:

Jeg har været i Givskud med Adam (fra sep 2010) 6-7 gange i år - han ELSKER det! Det er da bare super fedt at man kan køre lige ved siden af en giraf! (hans yndlingsdyr )

Giraf er også mit yndlingsdyr  Tror også vi tager en tur 

Anmeld

3. juli 2012

merichs

Hov, dobbelt 

Anmeld

3. juli 2012

merichs

Aisha skriver:

Jeg kan give en Update imorgen da jeg skal afsted med min søn på 21 måneder :d vi skal også til givskud zoo 

Ja tak, gør gerne det 

Anmeld

3. juli 2012

Koen.

Giv lige en tilbagemelding min kære for overvejer at vi sku afsted med ungerne og chanel har jo ontrent lige så meget krudt i måsen som Lærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.