Diverse: Oprydnings udsalg del.3 - tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
785 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Princesspigen

billed 1: tanktop i grå med hvid kant med grøn og lyserød skrift på, CALVIN KLEIN, størrelse M.. Pink lang t-shirt med hvid mønster, størrelse M.. Hvid lidt nedringe t-shirt i størrelse S.. pr del: 30 kr

billed 2: 3 t-shirt med dyre motiver, alle størrelse S.. de 2 med tiger har farvet motiv på forsiden og sort/hvid/gråt motiv på bagsiden.. det sidste motiv med hund og katte er ens på begge sider.. sælges for 75 kr stykket eller 175 kr for alle 3..

billed 3 og 4: 2 hættetrøjer, den hvide er fra HARD ROCK CAFE og størrelse XL.. den grå er noget nervøst velur og størrelse L.. sælges her især for 60 kr.

Billed 5: 2 strop bluser, en i blå tyndt stof og en i grå lidt tykkere stof. begge størrelse S/M.. stor small, lille medium.. sælges for 25 kr stykket.

billed 6: 2 toppe uden stropper(sådan nogle brysterne selv skal holde oppe) i grøn og lys cream, begge størrelse M, sælges for hver især 40 kr

billed 7: 1 sort trøje, lidt nedringe ned kortere ærmer størrelse XS/S.. grå bluse i tyndt stof med lange ærmer, størrelse XS/S.. og en sort nedringe skulder bluse med lidt kortere ærmer, størrelse S.. pr styk 50 kr

billed 8: satin natbukser i en lys gylden farve(ved ikke hvad jeg skal kalde den) med sorte blonder i benene, størrelse L.. sælges for 50 kr

billed 9: et par mørke grå liggings med korte ben størrelse XL.. et par lyserøde/pink bukser størrelse 38.. 40 kr stykket.

billed 10: hvide coyboy shorts, en størrelse 32.. et par almindelige coyboy bukser i grå, størrelse 32.. 50 kr stykket.

billed 11 og 12: et par lyserøde lange shorts med guld "pynt" på.. størrelse 32-34 tror jeg.. syndes ikke jeg kan finde den præcise størrelse på mærkerne  sælges for 75 kr.

billed 13: B.I.F. trøje størrelse L/XL, kun brugt få gange, sælges for 175 kr.

billed 14 og 15: stor lækker tyk hættetrøje til mand, størrelse XL.. sælges for 100 kr..

alt tøjet kan hentes i hundige eller sendes med posten mod at modtager betaler.. er der nogle priser du syndes er urimelige eller andet du vil vide så skriv til mig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Princesspigen

har stadig alt til salg

kom friske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.