billed 1: tanktop i grå med hvid kant med grøn og lyserød skrift på, CALVIN KLEIN, størrelse M.. Pink lang t-shirt med hvid mønster, størrelse M.. Hvid lidt nedringe t-shirt i størrelse S.. pr del: 30 kr
billed 2: 3 t-shirt med dyre motiver, alle størrelse S.. de 2 med tiger har farvet motiv på forsiden og sort/hvid/gråt motiv på bagsiden.. det sidste motiv med hund og katte er ens på begge sider.. sælges for 75 kr stykket eller 175 kr for alle 3..
billed 3 og 4: 2 hættetrøjer, den hvide er fra HARD ROCK CAFE og størrelse XL.. den grå er noget nervøst velur og størrelse L.. sælges her især for 60 kr.
Billed 5: 2 strop bluser, en i blå tyndt stof og en i grå lidt tykkere stof. begge størrelse S/M.. stor small, lille medium.. sælges for 25 kr stykket.
billed 6: 2 toppe uden stropper(sådan nogle brysterne selv skal holde oppe) i grøn og lys cream, begge størrelse M, sælges for hver især 40 kr
billed 7: 1 sort trøje, lidt nedringe ned kortere ærmer størrelse XS/S.. grå bluse i tyndt stof med lange ærmer, størrelse XS/S.. og en sort nedringe skulder bluse med lidt kortere ærmer, størrelse S.. pr styk 50 kr
billed 8: satin natbukser i en lys gylden farve(ved ikke hvad jeg skal kalde den) med sorte blonder i benene, størrelse L.. sælges for 50 kr
billed 9: et par mørke grå liggings med korte ben størrelse XL.. et par lyserøde/pink bukser størrelse 38.. 40 kr stykket.
billed 10: hvide coyboy shorts, en størrelse 32.. et par almindelige coyboy bukser i grå, størrelse 32.. 50 kr stykket.
billed 11 og 12: et par lyserøde lange shorts med guld "pynt" på.. størrelse 32-34 tror jeg.. syndes ikke jeg kan finde den præcise størrelse på mærkerne
sælges for 75 kr.
billed 13: B.I.F. trøje størrelse L/XL, kun brugt få gange, sælges for 175 kr.
billed 14 og 15: stor lækker tyk hættetrøje til mand, størrelse XL.. sælges for 100 kr..
alt tøjet kan hentes i hundige eller sendes med posten mod at modtager betaler.. er der nogle priser du syndes er urimelige eller andet du vil vide så skriv til mig..