BubbieBear skriver:
Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide siden Juli 08. Intet er sket endnu 
Vi har en tid ved lægen sidst i denne her måned, for at finde ud af hvad vi så gør (hvis det ikke er lykkedes denne her måned) Jeg er SÅ nervøs. Bliver vi sendt videre? Og hvis vi gør så skal vi jo nok undersøges begge to? Hvad nu hvis der er noget i vejen med en af os eller os begge? Er de villige til at hjælpe når jeg kun er 20 og min kæreste 27? ( meget snart 28)
Puha, skulle bare lige ud med det. Det fylder snart for meget inde i mit lille hoved!
Ja de fleste læger er klar på at hjælpe når man har prøvet i 1 års tid og det er uanset alder mener jeg...
Men har selv prøvet at blive afvist at få hjælp efter 3 års prøven med min eks.
Min daværende gamle og forstokkede læge mente at det var naturens måde at sige jeg ville blive en dårlig mor så derfor ville han ikke henvise os til hjælp

Jeg blev så gravid naturligt men aborterede i uge 10... Og så skiftede jeg læge
Med min nye kæreste prøvede vi et år uden held og så sendte min læge mig til diverse undersøgelser på sygehuset hvor det blev konstateret at jeg har PCOS (jeg havde kun haft 2 mens på det år) så kom jeg på nogle p piller der skulle stabilisere mine hormoner samt bedt om at tabe mig lidt da jeg var/er lidt overvægtig (har tabt 10 kg)
Stoppede med pillerne for 14 dage siden da lægen mente at nu skulle vi se om der var kommet gang i mine ægløsninger igen og så er det meningen vi skal prøve naturligt først g hvis ikke der er gevinst så står den på behandling
Håber du kan bruge mit svar og er der yderligt du vil vide så spørg endelig
Anmeld