Penthouse lejlighed 9'sal !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

AnonymAnonym

Så tager mig og manden og lillepigen, på ferie i penthouse lejlighed aller øverst på 9 sal!!! Der er ca. 30 meter ned!! Lejligheden er indrettet meget moderne, spisebordet har kostet 70.000 (det siger lidt) - Lejligheden er 150 kvadratmeter, og altanen 100, med udsigt over hele byen + havn! - der er to badeværelser og det ene hænger sammen med soveværelse, hvor der bla. er boblebad og bruser!:-* Vi får desuden egen p-plads nede i parkerings kælderen der er tv inde i soveværelset, og et i stuen på 60 tommer det bliver sweet!!!

Vi skal derud allerede i morgen!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

AnonymAnonym

AnonymAnonym skriver:

Så tager mig og manden og lillepigen, på ferie i penthouse lejlighed aller øverst på 9 sal!!! Der er ca. 30 meter ned!! Lejligheden er indrettet meget moderne, spisebordet har kostet 70.000 (det siger lidt) - Lejligheden er 150 kvadratmeter, og altanen 100, med udsigt over hele byen + havn! - der er to badeværelser og det ene hænger sammen med soveværelse, hvor der bla. er boblebad og bruser!:-* Vi får desuden egen p-plads nede i parkerings kælderen der er tv inde i soveværelset, og et i stuen på 60 tommer det bliver sweet!!!

66 visninger, ingen svar?

Anmeld

2. juli 2012

come2

AnonymAnonym skriver:

Nice

Dog er jeg slet ikke i lejligheden når jeg holder ferie, jeg er ude og se en masse.

Så det er slet ikke noget jeg prioiterer højt

Anmeld

2. juli 2012

AnonymAnonym

come2 skriver:

Nice

Dog er jeg slet ikke i lejligheden når jeg holder ferie, jeg er ude og se en masse.

Så det er slet ikke noget jeg prioiterer højt

Der er vi meget forskellige, jeg vil hellere putte med nogle film og hygge og være væk fra hverdagen og vores hus

Anmeld

2. juli 2012

anynom

AnonymAnonym skriver:

66 visninger, ingen svar?

Hvad svar forventer du til sådan en tråd?

Anmeld

2. juli 2012

AnonymAnonym

JulieWH skriver:

Hvad svar forventer du til sådan en tråd?

Måske et "god tur" eller "nej hvor dejligt" Eller er det helt hen i hegnet ???

Syntes tit folk kun besvare debatter der omhandler de dårlige ting.. Og det syntes jeg bare er lidt synd

Anmeld

2. juli 2012

TeamRocket

Vi var også på sådan en ferie i Italien- riiiigtig luksus- men vi var der stortset ikke så vi kunne egentlig godt ha sparet det væk, vi var ude at opleve landet hele dagen og i poolen hele aftenen. Det var faktisk kun lige omkring morgenmad at vi satte os og nød altanen og især udsigten! Nøjs! Næste gang tar vi nok bare et lille hummer uden for paris! Jeg elsker at rejse God tur. Hvor var det i skulle hen ?

Anmeld

2. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnonymAnonym skriver:

Måske et "god tur" eller "nej hvor dejligt" Eller er det helt hen i hegnet ???

Syntes tit folk kun besvare debatter der omhandler de dårlige ting.. Og det syntes jeg bare er lidt synd

Jeg ville synes, det var en million gange mere spændende at høre om, hvor i verden, I skal hen, end hvordan lejligheden er indrettet - det er grunden til, jeg "faldt fra" ved første læsning. Men god tur - til ? 

Anmeld

3. juli 2012

AnonymAnonym

Mor og meget mere skriver:

Jeg ville synes, det var en million gange mere spændende at høre om, hvor i verden, I skal hen, end hvordan lejligheden er indrettet - det er grunden til, jeg "faldt fra" ved første læsning. Men god tur - til ? 

Vi skal ikke til noget land eller noget, vi skal til odense, er da ked af hvis  mit indlæg er så forfærdeligt, men altså det er bare den fedste ferie man kan komme på, for vores vedkomne når vi er mega fatige og langt om længe har fået tid/penge til ferie 

Anmeld

3. juli 2012

AnonymAnonym

TeamRocket skriver:

Vi var også på sådan en ferie i Italien- riiiigtig luksus- men vi var der stortset ikke så vi kunne egentlig godt ha sparet det væk, vi var ude at opleve landet hele dagen og i poolen hele aftenen. Det var faktisk kun lige omkring morgenmad at vi satte os og nød altanen og især udsigten! Nøjs! Næste gang tar vi nok bare et lille hummer uden for paris! Jeg elsker at rejse God tur. Hvor var det i skulle hen ?

Tak for dit svar! det var dejligt ay høre en der syntes det var dejligt for os.. Vi bliver hjemme i dk, for pengene rækker ikke længere en det, men det ligger i odense

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.