Penge til jer selv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

VickyL

når udgifter er betalt har vi ca 500 tilsammen og vi er 2 voksne så dennegang er pengene røget til min kæreste og roskildefestival (der er så sparet sammen over nogle måneder) næste gang er det min tur og så går turen i spa:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Mor-til-asta-09

san skriver:

Hvor mange penge har i til jer selv, når de faste udgifter er betalt? her mener jeg til lommepenge mad osv, hvor mange penge har i

og hvor stor en familie er i

Vi har 5500 til os selv, og det er også til benzin... Vi er 2 voksne og et barn på 3... ( som stadig bruger ble )

Anmeld

2. juli 2012

mpr

Vi har lige under 7000 kr. tilbage når alt er betalt, og vi er 2 voksne og 1 barn på halv tid

Anmeld

3. juli 2012

TeamRocket

Bum bum.. Det skifter meget fra måned til måned. Altså nogle måneder har vi 8000kr kun til sjov- andre måneder har vi 2000kr til sjov. Vi har regnet mad som en fast regning på 5000kr vi er to voksne, dyrene, og to børn. Når bebs kommer sætter vi det nok mad'regningen' 1000kr op. Vi har så ikke børnepengene regnet med da de bliver brugt på oplevelser osv i løbet af alle månederne.

Anmeld

3. juli 2012

Zelinasmor

5000 til mad, bleer, tøj, tog, bus, gaver osv om mdr.

Her er vi kun min datter på 7 mdr og mig

Anmeld

3. juli 2012

Lunae

san skriver:

Hvor mange penge har i til jer selv, når de faste udgifter er betalt? her mener jeg til lommepenge mad osv, hvor mange penge har i

og hvor stor en familie er i

Når ALT er betalt, altså både penge til budget, madkonto og buskort, har vi knap 1000 kr tilbage i alt!

Anmeld

3. juli 2012

Babydreams

Vi har mellem 8000-9000 til os selv når alt er betalt, børnepengene er ikke regnet med!

Vi er 2 voksne, 1 barn på fuldtid, og 1 barn på deltid (kærestens datter)

Anmeld

3. juli 2012

Bonderøvens kone

8500 kr til mad, tøj, gaver osv. Benzin betales via budgetkontoen.

Vi er 2 voksne og 3 børn.

Anmeld

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

Hmm her svinger det os utrolig meget alt mellem 2500-8000 kr .
Der er ikke børnepenge indregnet da det går til vores barn .

vi er 2 voksne 1 barn .

Anmeld

12. juli 2012

Annette A

Her afsætter vi fast 5500 til husholdningbudgettet, mad, bleer, alt til hjemmet og alt hvad vi ellers vælger at købe står for egen regning. Kæresten indbetaler et fast beløb til mad og regninger hver måned og jeg sørger for alt bliver betalt.

Hvad han så har tilbage er hans og det samme hos mig. Jeg har tøjkonto hos HM og Ellos, hvor jeg betaler et fast beløb hver måned og på den måde får børnene og jeg selv nyt tøj når det er nødvendigt.

Hvad kæresten har tilbage ved jeg ikke, men selv er det måske et sted mellem 100-200 kr. jeg bruger på et eller andet fx makeup, men bestemt ikke hver måned.

Vi er to voksne og to børn og vi venter et barn mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.