HJÆLP - For mange muligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Neon

Hej

Sagen er at vi har en emmaljunga barnevogn som jeg synes er alt for stor og besværlig at have med i bilen. Derfor har jeg en idé om at jeg vil købe en nitro city klapvogn. Problemet er så at min datter kun er 4 mdr.  Hun er vokset ud af liften, så den kan jeg ikke bruge. Så jeg tænker på at jeg måske ville købe en Voksipose og bruge som lift i klapvognen, men er det overhovet muligt? Og er det dumt at bruge penge på dette nu når det er sommer? 

En anden ting er at voksi er så skide dyr, så jeg har overvejet andre mærker såsom trille og duniduo. Hvad siger I? jeg er helt blank, kom gerne med jeres erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

samantha1986

Neon skriver:

Hej

Sagen er at vi har en emmaljunga barnevogn som jeg synes er alt for stor og besværlig at have med i bilen. Derfor har jeg en idé om at jeg vil købe en nitro city klapvogn. Problemet er så at min datter kun er 4 mdr.  Hun er vokset ud af liften, så den kan jeg ikke bruge. Så jeg tænker på at jeg måske ville købe en Voksipose og bruge som lift i klapvognen, men er det overhovet muligt? Og er det dumt at bruge penge på dette nu når det er sommer? 

En anden ting er at voksi er så skide dyr, så jeg har overvejet andre mærker såsom trille og duniduo. Hvad siger I? jeg er helt blank, kom gerne med jeres erfaringer.

Hvad med at kigge på nettet om der er en brugt en. Det gjorde jeg og fandt en til ingen penge i rigtig flot stand.

Anmeld

2. juli 2012

AndreasMor84

Neon skriver:

Hej

Vi gjorde det samme.. købte en Nitro City og brugte kørepose i den (som i øvrigt er en fantastisk én fra Trille ) Men det var dog i det tidlige forår, så det var stadig lidt køligt dengang.. MEN du kan jo få en pose med sommerdyne. Måske det var en mulighed?

Anmeld

2. juli 2012

Neon

Nå ja, god idé. En anden ting er så også at vi har et gave kort til babysam på 700 kroner. Så jeg er lidt i vildrede, for hvis jeg ikke køber fx en voksi, så har vi et gavekort vi ikke ved hvad vi skal bruge på.. Det er et meget kompliceret dilemma heh

Anmeld

2. juli 2012

Neon

AndreasMor84 skriver:

Vi gjorde det samme.. købte en Nitro City og brugte kørepose i den (som i øvrigt er en fantastisk én fra Trille ) Men det var dog i det tidlige forår, så det var stadig lidt køligt dengang.. MEN du kan jo få en pose med sommerdyne. Måske det var en mulighed?

Okay, så det kan godt lade sig gøre at kombinere en kørepose og nitro.. Vi bor nemlig også i lejlighed, så når jeg skal nogle steder skal jeg hente vognen i kælderen, nu hvor baby er vokset ud af liften kan jeg så kun have hende med på armen, hvilket er så upraktisk. Så jeg har jo også brug for at kunne bære hende i noget.. 

Anmeld

2. juli 2012

baby84

Neon skriver:

Hej

Hej. Kender du en cityelite. Min veninde har den og vi skal også selv købe en nu her. Den er lidt dyr, vildt smart. Det er en slags klapvogn men den kan lægges helt fladt og har et liggemål på 1 meter. Desuden kan det klappes sammen blot ved at hive i et håndtag i midten. Så den på tilbud i ønskebørn så prøv at stik derind og se den ? fold den sammen.

Anmeld

2. juli 2012

Maja_4000

Vil bare lige sige at det ikke er sikkert at Nitro City fylder mindre end barnevognen .. Nu havde jeg en Odder , men den fyldte altså mindre end vores Nitro City  Hehe

Vi havde en Duniduo og var rigtig glad for den !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.