Børnetestamente pris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

tithi

Denisep skriver:

Men er den så lige så gyldig som det man får lavet hos en advokat?

Ja så absolut! Du skal selvfølgelig bruge noget mere tid på at sætte dig ind i det når du selv skal rette det til, men så snart du har været til notar med det, er det præcist det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

AnneBJ

Denisep skriver:

Okay var det så kun for børne testamente. Eller også jeres eget testamente ?

Det var et almindeligt testamente med børnetestamente indskrevet. Jeg ved ikke om det ændrer ved prisen hvis det kun er børnetestamente

Anmeld

2. juli 2012

tithi

Stumpen skriver:

Er det lige så ægte??

Vi påtænker også at lave et...

Ja så absolut! Du skal bruge noget mere tid på at sætte dig ind i det når du selv skal rette det til, men lige så snart du har været til notar med det, er det præcist det samme

Anmeld

2. juli 2012

Pinkrose

tithi skriver:

Ja så absolut! Du skal selvfølgelig bruge noget mere tid på at sætte dig ind i det når du selv skal rette det til, men så snart du har været til notar med det, er det præcist det samme

Okay dumt spørgsmål men hvordan sætter man sig ind i det? Et sted man kan læse om det? Og hvor finder man en notar?

Anmeld

2. juli 2012

Pinkrose

AnneBJ skriver:

Det var et almindeligt testamente med børnetestamente indskrevet. Jeg ved ikke om det ændrer ved prisen hvis det kun er børnetestamente

Okay helt i orden og mange tak for svar

Anmeld

2. juli 2012

tithi

Denisep skriver:

Og hvad har du gjort af det nu så? Hvor opbevare man det så man er sikker på hvis der er nødvendigt at det skal ses at det bliver fundet?

Vi skrev det i vores testamente, som vi derefter var til notar med hvor vi begge skrev under (min kæreste og jeg). Du SKAL til notar med det for at det er gældene, de opbevarer det (du får en kopi) og så bliver det automatisk fundet frem hvis det bliver aktuelt.

Anmeld

2. juli 2012

tithi

Denisep skriver:

Okay dumt spørgsmål men hvordan sætter man sig ind i det? Et sted man kan læse om det? Og hvor finder man en notar?

Der medfølger forklaringer af skabelonen når du køber den, og det skal du læse igennem. En notar finder du ved byretten, nogle steder skal du ringe og bestille tid i forvejen

Anmeld

2. juli 2012

Pinkrose

tithi skriver:

Der medfølger forklaringer af skabelonen når du køber den, og det skal du læse igennem. En notar finder du ved byretten, nogle steder skal du ringe og bestille tid i forvejen

Okay mange tak vil gå ind og læse på det link du sendte

Anmeld

2. juli 2012

tithi

Denisep skriver:

Okay mange tak vil gå ind og læse på det link du sendte

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.